Pilotii romani nu au bani sa participe la Raliul Dakar
Pilotii romani care au participat, joi, la prezentarea traseului editiei 2011 a Raliului Dakar, care se va disputa in perioada 2-15 ianuarie in Argentina si Chile, au anuntat ca inca nu au strans banii necesari pentru a concura in aceasta competitie.
Marcel Butuza pilot si manager general al Vectra Racing Romania, una dintre cele mai puternice echipe private de motociclism din Romania, a declarat ca bugetul necesar participarii nu a fost inca strans.
"Sunt incantat ca organizatorii Raliului Dakar si-au facut timp sa ne prezinte editia 2011. Dorim sa participam, dar suntem conditionati de bugetul de care avem nevoie pentru a ne inscrie. Impreuna cu Mani Gyenes si Alex Garbacea ne pregatim pentru acest concurs. Mai intai vom merge in Egipt la Raliul Faraonilor, iar apoi ne vom concentra pe Argentina si Chile. Sper totusi sa participam", a spus Butuza, citat de Mediafax.
La randul sau, Gabriel Nicolae, care nu a reusit sa participe la editia din 2008 a Raliului Dakar, clasa auto, deoarece acesta a fost anulat, a mentionat, ca pana in prezent nu a strans niciun euro.
"Noi suntem norocosii care atunci cand sa mergem la Dakar, competitia s-a anulat. Momentan o ducem extraordinar, avem buget zero si incercam ca peste doi ani sa strangem bugetul necesar si speram ca atunci sa nu se anuleze din nou", a afirmat Nicolae.
Pilotul ungur Balazs Szalay a prezentat, joi, din partea Amaury Sport Organisation, organizatorul Raliului Dakar si al Turului ciclist al Frantei, traseul editiei din 2011 al competitiei sud-americane. Acesta a anuntat ca traseul de anul viitor este, in proportie de 70% nou. De asemenea, Szalay a prezentat si noile limitari tehnice la care vor fi supuse motocicletele si autoturismele, cu incepere de la editia viitoare.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS