Hyundai l-a recrutat pe designerul masinilor Bentley, pentru dezvoltarea marcii de lux Genesis. “Peste 20 de ani, marcile prestigioase de astazi nu vor mai exista”
Dupa ce anul trecut a reusit sa-l atraga pe fostul director de design de la constructorul britanic de automobile de lux Bentley, grupul auto sud-coreean Hyundai Motor Co a anuntat luni ca a reusit sa il angajeze si pe designerul exterior de la Bentley, informeaza Reuters, preluata de Agerpres.
Intr-un comunicat de presa, Hyundai a informat ca sud-coreeanul Sangyup Lee va incepe lucrul luna viitoare in calitate de director de design. Sangyup Lee va colabora cu fostul sau coleg de la Bentley, belgianul Luc Donckerwolke, la dezvoltarea marcii de lux Genesis, un proiect sustinut de mostenitorul grupului Hyundai, Chung Euisun.
"Sangyup Lee va ajuta la cresterea competitivitatii marcilor Hyundai si Genesis gratie experientei sale in domeniul designului de vehicule de lux", informeaza Hyundai.
Potrivit unor surse din interiorul Hyundai, companie care vinde aproximativ opt milioane de vehicule pe an, constructorul sud-coreean crede ca va inregistra o crestere limitata daca nu va patrunde pe noi segmente de piata. Pentru Hyundai aceasta ar insemna automobile premium si, posibil, camionete si unele parti din Asia de Sud-Est.
In varsta de 46 de ani, Sangyup Lee a fost responsabil pentru design exterior la Bentley incepand din 2012, dupa ce anterior a lucrat la centrul de design din California al Volkswagen precum si la General Motors. Sud-coreeanul a avut un rol important in designul modelelor Chevrolet Corvette, Stingray si Camaro precum si Bentayga, primul SUV al celor de la Bentley.
Sangyup Lee a declarat ca fostii designeri de la Bentley vor sa faca din Genesis o marca de lux recunoscuta la nivel global in conditiile in care designul de automobile este revolutionat de noi tehnologi precum automobilele autonome, masinile conectate si sistemele de propulsie alternative. "Datorita acestor tehnologii, industria auto va ajunge la o rascruce...Este greu de spus daca toate marcile prestigioase de astazi vor mai exista peste 10-20 de ani", a spus Sangyup Lee.
In prezent insa segmentul automobilelor high-end este aglomerat. Pe langa primii trei jucatori, constructorii germani BMW, Mercedes si Audi, rivalii Fiat Chrysler, cu marca Alfa Romeo, precum si Cadillac, Lincoln, Infiniti si Acura ii vizeaza pe cei care intentioneaza sa-si cumpere un automobil de lux.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS