Hyundai l-a recrutat pe designerul masinilor Bentley, pentru dezvoltarea marcii de lux Genesis. “Peste 20 de ani, marcile prestigioase de astazi nu vor mai exista”
Dupa ce anul trecut a reusit sa-l atraga pe fostul director de design de la constructorul britanic de automobile de lux Bentley, grupul auto sud-coreean Hyundai Motor Co a anuntat luni ca a reusit sa il angajeze si pe designerul exterior de la Bentley, informeaza Reuters, preluata de Agerpres.
Intr-un comunicat de presa, Hyundai a informat ca sud-coreeanul Sangyup Lee va incepe lucrul luna viitoare in calitate de director de design. Sangyup Lee va colabora cu fostul sau coleg de la Bentley, belgianul Luc Donckerwolke, la dezvoltarea marcii de lux Genesis, un proiect sustinut de mostenitorul grupului Hyundai, Chung Euisun.
"Sangyup Lee va ajuta la cresterea competitivitatii marcilor Hyundai si Genesis gratie experientei sale in domeniul designului de vehicule de lux", informeaza Hyundai.
Potrivit unor surse din interiorul Hyundai, companie care vinde aproximativ opt milioane de vehicule pe an, constructorul sud-coreean crede ca va inregistra o crestere limitata daca nu va patrunde pe noi segmente de piata. Pentru Hyundai aceasta ar insemna automobile premium si, posibil, camionete si unele parti din Asia de Sud-Est.
In varsta de 46 de ani, Sangyup Lee a fost responsabil pentru design exterior la Bentley incepand din 2012, dupa ce anterior a lucrat la centrul de design din California al Volkswagen precum si la General Motors. Sud-coreeanul a avut un rol important in designul modelelor Chevrolet Corvette, Stingray si Camaro precum si Bentayga, primul SUV al celor de la Bentley.
Sangyup Lee a declarat ca fostii designeri de la Bentley vor sa faca din Genesis o marca de lux recunoscuta la nivel global in conditiile in care designul de automobile este revolutionat de noi tehnologi precum automobilele autonome, masinile conectate si sistemele de propulsie alternative. "Datorita acestor tehnologii, industria auto va ajunge la o rascruce...Este greu de spus daca toate marcile prestigioase de astazi vor mai exista peste 10-20 de ani", a spus Sangyup Lee.
In prezent insa segmentul automobilelor high-end este aglomerat. Pe langa primii trei jucatori, constructorii germani BMW, Mercedes si Audi, rivalii Fiat Chrysler, cu marca Alfa Romeo, precum si Cadillac, Lincoln, Infiniti si Acura ii vizeaza pe cei care intentioneaza sa-si cumpere un automobil de lux.
Pe acelasi subiect: