Hyundai si Kia, amendate pentru publicitate mincinoasa
Producatorii auto sud-coreeni Hyundai Motor si Kia Motors au convenit plata a pana la 395 de milioane de dolari pentru inchiderea unui proces in SUA, in care companiile sunt acuzate de clienti ca au supraestimat economiile de carburanti aduse de vehiculele lor, relateaza Bloomberg.
Divizia americana a Hyundai a anuntat ca va efectua plati de pana la 210 milioane de dolari unor persoane care au cumparat vehicule ale companiei fabricate in perioada 2011-2013. Clientii pot opta pentru o plata unica sau sa ramana intr-un program in care le este acoperita o parte din costul carburantului, pe toata perioada de folosire a vehiculului detinut.
Kia Motors a anuntat separat ca platile catre proprietarii a aproximativ 300.000 de vehicule vor totaliza pana la 185 de milioane de dolari.
In noiembrie 2012, Hyundai si Kia, primul, respectiv al doilea mare producator de automobile din Coreea de Sud, au prezentat scuze clientilor pentru supraestimarea economiei de carburanti aduse de vehiculele lor. Cele doua companii au emis carduri de debit pentru cumparatorii a circa 900.000 de vehicule comercializate in SUA, in vederea rambursarii unei parti din cheltuielile cu carburantii.
"Ambele companii vor sa incheie aceasta problema ca sa creeze conditiile pentru lansarea unor noi produse", a declarat Jessica Caldwell, analist la Edmunds.com.
Hyundai si Kia au explicat ca informatiile incorecte referitoare la consumul de carburanti al vehiculelor lor au aparut din cauza unor erori de procedura la o facilitate comuna de testare din Coreea de Sud.
Pentru majoritatea vehiculelor afectate distanta declarata care poate fi parcursa cu un galon de benzina (3,78 litri) a fost redusa cu 1-2 mile (1 mila - 1,6 kilometri).
Compania Ford Motor a fost la randul ei criticata si data in judecata pentru ca nu a respectat consumul declarat al
automobilelor hibride. Revista Consumer Reports a relatat ca modelele hibride Ford Fusion si C-Max consuma mai mult carburant decat cel declarat de producator.
Grupul american a redus in luna august distanta declarata care poate fi parcursa de modelul C-Max cu un galon de benzina de la 47 de mile la 43 de mile. Totodata, Ford a imbunatatit softul hibridelor C-Max, Fusion si Lincoln MKZ, in vederea unor performante superioare.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS