Aproape 1.000.000 de clienti, inselati de Hyundai si Kia. Coreenii trebuie sa plateasca despagubiri enorme
Romanii care au modele Hyundai si Kia ar trebui sa-si verifice si ei masinile si sa ceara despagubiri in caz ca au aceleasi probleme.
Agentia de Protectie a Mediului din SUA (EPA – Enviromental Protection Agency) a facut niste teste de consum pentru Hyundai si Kia dupa raportarea unor neconcordante intre consumul comunicat de producatorii Hyundai-Kia si cel real – inregistrat de catre soferi.
Sesiunile de teste au avut loc in aceleasi conditii reglementate de lege, iar Agentia de Protectie a Mediului a ajuns la concluzia ca Hyundai si Kia nu au facut corect testul. Consumul este, bineinteles, mai mare in realitate.
Peste 900.000 de cumparatori ai masinilor Kia si Hyundai (35% din totalul vanzarilor) de la sfarsitul lui 2010 pana astazi au fost pacaliti de consumul oficial pe care il da producatorul. Aproape toate modelele fabricate in aceasta perioada au consumuri “mincinoase”, iar despagubirile se ridica la cateva zeci de milioane, poate bat si suta.
Procedura de compensare este si ea destul de costisitoare. Proprietarii trebuie sa se duca in service cu masinile si in functie de numarul de km parcursi le va fi calculata despagubirea + 15% bonus din partea Hyundai si Kia.
Exemplu: unui sofer din Florida i-a fost calculata suma de 90$ pentru 24.500 de km parcursi intr-un an. Desi diferentele dintre consumurile comunicate si cele testate sunt mici (max 0.5% in medie), iar suma/client nu este foarte mare, Hyundai si Kia pierd “din cauza” numarului mare de masini vandute.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS