Ford oferă şoferilor britanici cash pentru a renunţa la vehiculele diesel poluante
Ford
Ford Motor va oferi şoferilor britanici sume în numerar pentru a renunţa la vehiculele diesel poluante în schimbul unor modele mai noi, ţinta companiei fiind circa 15 milioane de automobile şi furgonete, relatează Bloomberg, preluat de News.ro.
În perioada 1 septembrie-31 decembrie, Ford va oferi şoferilor până la 4.000 de lire sterline (5.200 dolari) pentru automobile şi 7.000 de lire pentru furgonete, dacă vor înlocui vehiculele cu o vechime de cel puţin opt ani cu modele mai noi, a anunţat marţi producătorul auto american.
Ford şi alţi producători auto acordă deja stimulente automobiliştilor germani pentru a înlocui cele mai poluante maşini, încercând să rezolve problema poluării provocată de o lacună a standardelor europene pentru vehicule, care permite ca nivelul dioxidului de nitrogen din aer să crească, iar cel al emisiilor de dioxid de carbon să fie mai mic.
Volkswagen a demarat, în Germania, un program asemănător, prin care oferă clienților săi discounturi de până la 10.000 de euro, dacă aceștia sunt de acord să renunțe la mașina lor diesel veche, pentru a cumpăra una nouă.
În Marea Britanie există cea mai mare flotă de vehicule diesel din Europa, după ce şoferii au fost încurajaţi să renunţe la automobilele pe benzină, care emit mai mult dioxid de carbon.
Luna trecută, guvernul britanic a urmat modelul Franţei, anunţând că va urmări oprirea vânzărilor de automobile diesel şi pe benzină începând din 2040, în cadrul unui plan mai larg de reducere a poluării aerului, care în ultimii şapte ani a depăşit limitele legale.
Primarul Londrei, Sadiq Khan, a anunţat că programul de eliminare a automobilelor diesel din capitala britanică ar putea costa până la 515 milioane de lire.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS