După Renault, alt gigant auto european caută soluții pentru a compensa impactul pandemiei. Cum vrea Volkswagen să reducă costurile
Volkswagen
Volkswgen analiează noi măsuri de reducere a costurilor pentru a compensa impactul pandemiei de coronavirus, a declarat sâmbătă un purtător de cuvânt al producătorului auto german, transmite Reuters.
Problema a fost discutată recent la un eveniment intern, a spus purtătorul de cuvânt, întrebat despre un articol apărut în revista de specialitate Automobilwoche.
”Au fost discuţii generale, despre ce noi măsuri de reducere a costurilor ar putea fi luate pentru a răspunde pandemiei. Nu au fost luate încă decizii concrete”, a spus purtătorul de cuvânt, potrivit News.ro.
Potrivit Automobilwoche, directorul general al Volkswagen, Herbert Diess ar fi spus directorilor de la vârful grupului, la o şedinţă de joi: ”Trebuie să reducem semnificativ cheltuielile pentru cercetare şi dezvoltare, investiţii şi cheltuieli fixe, faţă de planificare anterioară”.
Lichidităţile nete ale grupului ”vor continua să scadă cel puţin până în iulie, din cauza cererii slabe”, ar fi spus Diess, citat de participanţi la discuţii. Directorul general a adăugat că nu toate brandurile grupului vor obţine rezultate pozitive în 2020.
Acest lucru înseamnă că brandul principal VW trebuie să îşi reducă cheltuielile legte de achiziţii, primire, manipulare, depozitare şi livrare a materialeilor utilizate în procesele de asamblare şi producţie cu 20%, potrivit revistei.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS