Volkswagen anunță vânzări record în 2019 și își păstrează titlul de cel mai mare producător auto mondial
Volkswagen
Grupul auto german Volkswagen a raportat marţi vânzări anuale record care ar putea să îi permită să-şi păstreze titlul de cel mai mare constructor auto mondial.
Volkswagen a precizat că în 2019 a livrat 10,97 milioane vehicule, cu 1,3% mai mult decât cele 10,83 milioane vehicule livrate în 2018 (cifră care a inclus şi camioanele vândute de diviziile MAN şi Scania), ceea ce a permis Volkswagen să devanseze alianţa Renault-Nissan-Mitsubishi şi Toyota.
Volkswagen a precizat anterior că livrările de autoturisme marca principală VW au crescut cu 0,5%, până la 6,28 milioane unităţi în 2019.
Atât alianţa Renault-Nissan-Mitsubishi cât şi Toyota urmează să dea publicităţii în săptămânile următoare cifrele privind vânzările lor pe 2019. Conform estimărilor preliminare publicate de Toyota în luna decembrie, grupul nipon a prognozat că în 2019 a livrat un număr total de 10,72 milioane autovehicule, ceea ce ar plasa Toyota în urma Volkswagen, potrivit Agerpres.
Grupul german a precizat că a putut să îşi majoreze vânzările în pofida contextului dificil de pe pieţele auto mondiale. Vânzările Volkswagen au crescut cu 3,9% în Europa şi cu 3,2% în America de Sud. În schimb, pe pieţele din America de Nord şi Asia-Pacific vânzările Volkswagen au scăzut cu 0,5% respectiv 0,4%.
Grupul auto american General Motors a deţinut titlul de cel mai mare constructor auto mondial timp de şapte decenii fără întrerupere, pentru ca în 2008 să piardă acest titlu în faţa rivalului japonez Toyota iar în prezent nu mai are nicio şansă să revină pe prima poziţie după ce şi-a vândut afacerile din Europa şi a închis mai multe operaţiuni în pierdere.
Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Seat, Bentley şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania.
Mai multe despre:
#Volkswagen#vanzari auto
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS