Două țări din estul Europei, pe lista scurtă pentru noua fabrică Volkswagen. România a ieșit din cursă
Volkswagen
Grupul Volkswagen va decide până la sfârşitul lunii octombrie unde va construi o nouă fabrică multibrand în Europa de Est, a declarat directorul de producţie al subsidiarei Skoda, Michael Oeljeklaus.
Potrivit Automotive News, cele mai multe şanse le au două zone din Turcia şi o alta din UE, a precizat Oeljeklaus, fără a nominaliza zona din blocul comunitar. Jurnaliştii susţin că VW analizează posibilitatea deschiderii unei uzine în Bulgaria.
Brandul VW va fi responsabil cu dezvoltarea fabricii dar producţia va fi împărţită cu Skoda, a explicat Oeljeklaus. "În ultimii ani am majorat capacitatea de producţie la actualele noastre unităţi dar lucrăm într-adevăr la capacitate maximă", a precizat acesta.
În noiembrie, VW va decide ce modele vor fi produse în noua fabrică, unde activitatea va începe cel mai devreme la începutul anului 2023, a declarat Oeljeklaus.
Din cauza constrângerilor provocate de capacitatea de producţie din Europa, Skoda a vândut anul trecut cu 100.000 de vehicule mai puţin iar situaţia s-ar putea repeta în 2019, declara recent şeful brandului ceh, Bernhard Maier.
Acesta anunţase că "cel mai probabil" la noua fabrică vor fi produse SUV-urile Skoda Karoq şi Seat Ateca, iar unitatea va avea o capacitatea de producţie de 350.000 de vehicule, cu posibilitatea dublării numărului dacă va creşte cererea.
În 2018, Skoda a produs un număr record de vehicule - 886.100 - la uzinele sale din Mlada Boleslav şi Kvasiny (Cehia).
Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS