Volkswagen, bună de plată și în Australia, în scandalul Dieselgate. Câți bani primesc proprietarii de mașini diesel
Volkswagen
Grupul german Volkswagen a acceptat să plătească până la 127 de milioane de dolari australieni (87 mil. dolari SUA) pentru soluţionarea procesului colectiv care i s-a intentat în Australia în scandalul Dieselgate, din 2015.
Înţelegerea a fost anunţată luni de Tribunalul Federal din Sydney şi de firma de avocatură Maurice Blackburn şi urmează să fie aprobată şi de un judecător.
Volkswagen va plăti între 87 şi 127 de milioane de dolari australieni, în funcţie de cât de mulţi proprietari ai celor 100.000 de vehicule diesel afectate (mărcile Volkswagen, Audi şi Skoda) vândute în Australia se vor alătura procesului colectiv, a declarat avocatul Julian Schimmel.
De asemenea, grupul german a acceptat să achite costurile legale pentru reclamanţi, care încă trebuie evaluate.
Pe plan global, Volkswagen a plătit pentru implicarea în scandalul emisiilor aproximativ 30 de miliarde de euro (33,5 de miliarde de dolari). În mai, compania a anunţat că a pus deoparte încă un miliard de euro (1,1 miliarde de dolari) pentru cheltuieli juridice.
În 2016, şi Autoritatea Consumatorilor din Australia a dat în judecată VW pentru că a vândut intenţionat peste 57.000 de vehicule care nu îndeplineau reglementările privind emisiile. Grupul german a anunţat că se aşteaptă să soluţioneze în curând această dispută.
Investitorii au pierdut milioane de euro în septembrie 2015, când Volkswagen a recunoscut că a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel. Scandalul a costat Volkswagen peste 27 de miliarde de euro.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS