Dacia pregateste inca trei modele. Traian Basescu, despre industria auto: Nu e "Yes, we can", dar este un "Da, putem" romanesc
Automobile Dacia, parte a grupului Renault, pregateste inca trei noi modele, printre care un break si o camioneta, dupa ce marti a lansat la Bucuresti noile versiuni Logan, Sandero si Sandero Stepway.
"Cele trei modele vor mai avea inca trei modele, care vor veni", a declarat Constantin Stroe, vicepresedintele Consiliului de Administratie al Automobile Dacia. Acesta a afirmat ca berlina si cele doua Sandero "nu vor fi singure pe lume". "Urmeaza un break si o camioneta", a adaugat reprezentantul constructorului auto.

Uzina de la Mioveni produce in prezent cinci modele, cele trei lansate marti, Duster si Reanult Symbol, la ultimul gradul de integrare nefiind insa la nivelul Loganului. Tinta de productie pentru anul viitor este de peste 300.000 de masini, potrivit lui Stroe.
Noul Logan este disponibil in Romania la preturi care pleaca de la 6.690 euro (TVA inclusa), iar comenzile sunt preluate incepand de vinerea trecuta.

Basescu: Noile modele Dacia confirma capacitatea Romaniei de a produce masini la varf de tehnologie
Presedintele Traian Basescu a declarat ca noile modele Dacia Logan, Sandero si Sandero Stepway lansate marti seara confirma capacitatea Romaniei de a produce masini la varf de tehnologie industriala, el exprimandu-si speranta ca Dacia va deveni "masina Africii".
"Industria automobilului ne prilejuieste la toti ocazia sa constatam ca putem. Nu e «Yes, we can», dar este un «Da, putem» romanesc", a spus Basescu in discursul sau de la evenimentul Dacia-Renault.
Presedintele a amintit ca in primavara acestui an a avut ocazia sa vada macheta noului model Sandero, iar acum, in toamna, Dacia-Renault deja a lansat acest model pe piata.
"Acesta este un eveniment urias, care confirma capacitatea Romaniei de a produce echipamente si masini la varf de tehnologie industriala", a spus Traian Basescu. El a subliniat ca noile modele sunt produse in proportie de 80% in Romania, in industria pe orizontala generata de Dacia-Renault.
Presedintele a subliniat ca desi Renault a deschis o uzina Dacia si in Maroc, aceasta nu inseamna ca centrul de greutate al marcii romanesti se va muta in Africa, uzina de acolo asamband in mare parte piese produse in Romania.
"Sper ca Dacia sa devina masina Africii pentru ca este o explozie in vanzarile pe Africa", a spus Traian Basescu, adaugand ca prestigiul si aprecierea pentru marca romaneasca sunt foarte raspandite pe continentul african.
Basescu a tinut sa-si exprime aprecierea si pentru directorul uzinei de la Mioveni, Constantin Stroe, in contextul in care a amintit ca in calitate de ministru al Transporturilor a avut ocazia sa-si puna in 1998 semnatura pe contractul de privatizare cu Renault.

Presedintele a apreciat ca firma franceza a fost onesta cu Romania, cu uzina de la Pitesti, cu sutele de mii de angajati care si-au gasit un loc de munca in aceasta industrie, dar si cu inteligenta romaneasca pentru ca a investit in centrul de cercetare de la Titu, unde inginerii romani angajati acolo au avut ocazia "sa-si exprime creativitatea, iar rezultatele se vad in noile modele lansate azi".
Dacia a prezentat la finele lunii septembrie, in prima zi a Salonului Auto de la Paris, noile modele Logan, Sandero si Sandero Stepway. Sandero si Sandero Stepway pot fi comandate in Romania de la 1 octombrie, la preturi pornind de la 6.990 euro, respectiv 10.800 euro, cu TVA inclusa. Noul Logan este introdus la opt ani de la aparitia primului model, care a devenit emblematic pentu Dacia, in timp ce Sandero vine la patru ani de la lansarea modelului.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS