Dacia merge mai bine la export. Principala destinatie este Franta
Automobile Dacia a exportat in primul trimestru aproape 80.000 de masini, principala destinaţie fiind Franta, care a detronat Germania, aflata pe prima pozitie a clasamentului de anul trecut, a declarat, marti, directorul general al producatorului, Jerome Olive, citat de Mediafax.
"In topul pietelor de export s-a produs o modificare in primul trimestru, prin faptul ca Franta a inlocuit Germania, acest lucru datorandu-se faptului ca aceasta din urma nu a continuat programul «Rabla» si in 2010", a spus in conferinta Mediafax Talks about Auto Industry, Jerome Olive.
Astfel, Dacia a exportat in Franta 33.014 autovehicule, in Italia 9.859 unitati si in Germania 7.220 masini. Locurile urmatoare sunt ocupate de Algeria, cu 6.237 de masini, Spania, cu 4.565, Maroc 4.172 unitati, iar pe ultimul loc s-a clasat Polonia, cu 1.023 vehicule.
Olive a explicat ca Romania este punctul slab al companiei, din punct de vedere al vanzarilor.
"Faptul ca nu vindem atat de mult in Romania este o problema, pentru ca niciun mare constructor nu s-a dezvoltat fara ajutorul pietei locale", a afirmat seful Dacia.
El aratat ca grupul Renault a investit in Romania, pana la finele anului trecut, 1,5 miliarde de euro si ca proiectul Duster a necesitat investitii de 73 de milioane de euro, in proiectarea si industrializarea modelului.
Olive a adaugat ca, in prezent, compania face studii de piata pentru a afla asteptarile clientilor de la modelul Duster.
In Romania, Dacia Duster poate fi achizitionata de la un pret incepand de la 10.500 de euro pentru varianta 4X2. Pentru versiunea Laureate, 4X4, cu un motor diesel de 1,5 litri si 110 cai putere, pretul de baza este de 15.600 de euro.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS