Renault vrea sa impanzeasca lumea cu Duster
Constructorul auto francez Renault intentioneaza ca in urmatorii doi-trei ani sa ajunga la o capacitate de producţie de aproape 320.000 de unitati pe an pentru modelul Duster, maşina urmand sa fie fabricata, pe langa Romania, in Rusia, Brazilia, Columbia si India, potrivit Les Echos.
Uzina Dacia din Romania va ramane principala unitate de productie, cu o capacitate de aproximativ 150.000 de Duster pe an.
In Rusia, capacitatea va fi de 60.000 de unitati, la fel ca in Brazilia. Pentru Columbia si India, Renault prevede un volum de fabricare de 20.000 si respectiv 30.000 de autovehicule Duster pe an. In India, modelul va fi construit la o noua uzina a alientei Renault-Nissan.
Pentru a face loc productiei Duster la uzina de la Mioveni, Dacia a transferat o parte din facilitatile de productie ale Logan si Sandero in Maroc, desi forta de munca este mai scumpa acolo.
Les Echos caracterizeaza modelul Duster ca fiind o masina "cameleon", cu cel mai redus pret de pe piata 4X4, cu aceleasi motoare ca toata familia Logan, puntea din spate imprumutata de la unele versiuni Nissan, plafonul de la Mégane 2 si piesele aranjate pentru o cat mai mare economie.
In Franta au fost inregistrate 4.000 de comenzi pentru Duster in ultimele doua saptamani, precizeaza publicatia.
Duster, primul SUV al Dacia, a fost lansat in Romania pe 18 martie, iar modelul poate fi comandat in toata reteaua de dealeri, la preturi de baza cuprinse intre 10.500 de euro si 15.600 de euro, cu TVA inclus, in functie de versiune.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS