"In a doua jumatate a anului nu vedem o crestere a pietei auto locale. In primul rand este efectul psihologic al crizei.
Presupunand ca lucrurile se vor indrepta, oamenii sunt in continuare prudenti atunci cand vine vorba de achizitii pe termen lung si masina nu mai este o prioritate", a spus Adrian Rusea, potrivit Ziarului Financiar.

Seful Serus pariaza in ceea ce priveste dezvoltarea companiei pe partea de service. Primul pas a fost preluarea marcii Dacia odata cu achizitia dealerului IPSO din Ploiesti, compania devenind astfel reparator autorizat al marcii autohtone si in Bucuresti.

Al doilea este implementarea strategiei "Happy hour" din service pentru a atrage mai mulţi clienţi la inceputul si sfarsitul programului. Aceeasi strategie se regaseste in special in cazul restaurantelor si mai nou si la benzinariile Petrom, care la anumite statii ofera reduceri de 40% din pretul carburantilor.

"Este un targ avantajos si pentru noi si pentru clienti. Programandu-se din timp, putem ocupa nişte capacitati atunci cand nu avem o incarcare ridicata si oferim piese de schimb si manopera mai ieftine", a subliniat Rusea.

Citeste continuarea acestui material in Ziarul Financiar!