Cu masina la service: mai ieftin dimineata si seara
Adrian Rusea, care impreuna cu fratele sau Matache Rusea controleaza compania Serus, dealer al Dacia, Renault, Nissan care detine doua centre in Bucuresti si unul la Ploiesti, business de aproximativ 25 mil. euro, spune ca in conditiile actuale, anul viitor ar putea fi chiar mai slab decat 2010, in conditiile in care nu exista o strategie de iesire din criza.
"In a doua jumatate a anului nu vedem o crestere a pietei auto locale. In primul rand este efectul psihologic al crizei.
Presupunand ca lucrurile se vor indrepta, oamenii sunt in continuare prudenti atunci cand vine vorba de achizitii pe termen lung si masina nu mai este o prioritate", a spus Adrian Rusea, potrivit Ziarului Financiar.
Seful Serus pariaza in ceea ce priveste dezvoltarea companiei pe partea de service. Primul pas a fost preluarea marcii Dacia odata cu achizitia dealerului IPSO din Ploiesti, compania devenind astfel reparator autorizat al marcii autohtone si in Bucuresti.
Al doilea este implementarea strategiei "Happy hour" din service pentru a atrage mai mulţi clienţi la inceputul si sfarsitul programului. Aceeasi strategie se regaseste in special in cazul restaurantelor si mai nou si la benzinariile Petrom, care la anumite statii ofera reduceri de 40% din pretul carburantilor.
"Este un targ avantajos si pentru noi si pentru clienti. Programandu-se din timp, putem ocupa nişte capacitati atunci cand nu avem o incarcare ridicata si oferim piese de schimb si manopera mai ieftine", a subliniat Rusea.
Citeste continuarea acestui material in Ziarul Financiar!
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS