Inovatie de criza: "Asigurare" direct la service-ul auto! VIDEO!
Atelierele auto garanteaza orice reparatie, in conditiile in care asiguratorii au pierdut deja, din cauza crizei, aproape 30% dintre clienti. Ca sa-i fidelizeze pe cei care au ramas, companiile vin acum, in ceasul al 12-lea, cu oferte tentante pentru polita CASCO.
Pentru a-i convinge pe soferi sa nu renunte la polita CASCO, unele companii au decis sa elimine fransiza platita de clienti, cu conditia ca acestia sa isi prelungeasca contractul de asigurare.
Pentru o masina cu motor de 1,4 litri un client platea in medie 100 de euro pentru orice reparatie si doar ce depasea aceasta suma era acoperit de asigurator. Alte companii acorda reduceri de pana la 50% pentru bugetari. Astfel de oferte au aparut dupa ce in primele luni ale anului companiile de asigurari au constatat ca soferii nu isi reinnoiesc politele CASCO.
Si service-urile auto vin cu oferte: poti face un contract cu un atelier care iti garanteaza orice reparatie.
Pentru masina de lux pe care o are, Cristian Croitoru platea 5.000 de euro pe an unei firme de asigurari pentru polita CASCO. A renuntat la asigurare si a incheiat un contract direct cu service-ul, pentru jumatate din suma pe care o dadea pe CASCO.
Clientii "doresc sa-si faca reparatiile pe costurile proprii. Daca nu se remediaza pe viitor relatia asigurator-client, vor fi din ce in ce mai multi", explica Tudor Tambos, reprezentantul unui service auto.
Altii prefera ca asigurarea sa le acopere mai putine riscuri, dar sa fie mai ieftina.
"Se face o renegociere de catre majoritatea companiilor sa excluda anumite riscuri din asigurare si atunci i se reduce prima sau se exclude riscul de furt", spune Cristian Fugaciu, directorul general al unei companii de brokeraj.