Transportatorii si patronii de service-uri isi fac companie de asigurari auto in Malta!
Asociatia Societatilor de Service Auto Independente (ASSAI) si Confederatia Transportatorilor Auto din Romania (COTAR) vor sa infiinteze o societate de asigurari auto, cu sediul in Malta, care sa deserveasca membrii organizatiilor, ca urmare a neregulilor de pe piata locala de profil, scrie Mediafax.
"Aceasta societate de asigurari va putea oferi membrilor ASSAI si COTAR, precum si clientilor acestora, solutiile optime pentru o protectie reala prin asigurare, intregul volum de asigurari auto detinut de acestea urmand a fi transferat catre o piata de asigurari ultraspecializata si adecvat reglementata (din Malta - n.r.). COTAR reprezinta interesele a 70% dintre operatorii de transport persoane si marfa, taxi si scoli de soferi din Romania", se arata intr-un comunicat al firmei Capital & Alliance Risk Management, care va asigura serviciile de asistenta si consultanta necesare pentru infiintarea societatii.
Noul asigurator va avea sediul in Malta.
Potrivit sursei citate, demersul vine pe fondul neregulilor identificate pe piata de asigurari din Romania, pe care Comisia pentru Supraveghere a Asigurarilor (CSA) nu le-a putut solutiona si care afecteaza activitatea transportatorilor auto, pe de o parte, si a unitatilor service auto, pe de alta.
Mai multe stiri despre industria asigurarilor gasiti pe www.mediafax.ro!
Mai multe despre:
#asigurari auto#Asociatia Societatilor de Service Auto Independente#Malta#patroni de service-uri#Transportatori
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS