China urmeză trendul international si anunță intenția de a interzice mașinile cu motoare diesel și pe benzină
China, trafic
China, cea mai mare piață de desfacere pentru producătorii de mașini, intenționează să se alinieze tendinței internaționale și să interzică producția și vânzarea de mașini cu motoare diesel și pe benzină, informează BBC.
Vice-ministrul industriei din China a declarat că a demarat “o cercetare relevantă” în acest sens, dar că încă nu a fost luată o decizie în cee ace privește anul din care va fi introdusă interdicția.
“Aceste schimbări vor aduce cu siguranță schimbări profunde în dezvoltarea industriei auto naționale”, a spus Xin Guobin, pentru agenția națională chineză Xinhua.
China a produs 28 de milioane de mașini anul trecut, aproape o treime din producția mondială.
Franța si Marea Britanie au anunțat deja că intenționează să interzică mașinile diesel și pe benzină până în 2040, ca parte a eforturilor de a reduce poluarea și emisiile de carbon. Angela Merkel a sugerat ecent că și Germania ar trebui să ia o decizie asemănătoare.
Totodată, producătorul auto Volvo, care este deținut de o companie chineză, a anunțat în iulie că mașinile noi vor avea numai motoare electrice, începând din 2019. Geely, proprietarul Volvo, vrea să vândă un milion de mașini electrice până în 2025.
Alți producători auto, ca Renault-Nissan, Ford și General Motors încearcă să dezvolte mașini electrice pentru piața chineză.
China vrea ca, până în 2025, cel puțin o cincime din mașinile care circulă pe șoselele țării să fie electrice sau hibride.
Xin estimează că această schimbare va aduce “vremuri turbulente” în industria auto și va micșora considerabil cererea combustibili din China. Țara este, în prezent, al doiela cel mai mare consummator de combustibil, după SUA.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS