Cel mai puternic VW Golf construit vreodata. Arata ca o nava spatiala si consuma 2 litri/100 km. GALERIE FOTO
Masina cu 3 motoare a fost lansata in Austria.
Worthersee este un lac in Austria unde concernul Volkswagen expune o data pe an masini deosebite.
Volkswagen si Audi sunt marcile de baza, apoi trustul completeaza locurile libere cu restul de branduri din portofoliu.
Golf GTE Sport este masina pentru care a venit toata presa la Worthersee si, totodata, cea mai puternica premiera electrica in 2015 pentru Volkswagen.
GTE Sport are foarte mult carbon in compozitia totala. Cei 400 de cai sunt produsi de 3 motoare.

Primul si cel mai important ramane unul pe benzina. Un 1.6 litri turbo care scoate 300 de cai , acelasi de pe Polo R WRC – masina de raliu.

Cele doua motoare electrice s-au impartit pe ambele punti. Cel din fata e montat in cutia de viteze automata cu 6 trepte si dublu ambreiaj (pentru o schimbare lina si foarte rapida a vitezelor).

Al doilea motor electric e pe spate si transforma masina intr-un 4x4 cand ansamblul electric e in functiune.

Desi fiecare motor electric produce cate 115 cai, cuplul care ajunge la roti e diferit fata-spate (330Nm Vs. 270 Nm).

Cu bateriile incarcate complet, Volkswagen GTE Sport face 50 de km in mod pur-electric.

Masina accelereaza extraordinar cu toate motoarele pornite – 0-100 km/h in 4.3s. Viteza maxima e 280 de km/h. Cu toata puterea asta enorma, masina consuma numai 2 l / 100 km. Anumite tehnologii pentru reducerea consumului au fost aduse de pe Volkswagen XL1 - masina trabuc.

Golf GTE Sport este un prototip. Daca exista cereri pentru masini, nemtii se gandesc la productie. Provocarea pentru companie e sa scoata in conditii normale de costuri si pret masina care e fabricata aproape integral din carbon.
Mai multe despre:
#Volkswagen#VW Golf
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS