Bijuteriile Salonului Auto de la Paris. Printre bolizii cu preturi astronomice de la Ferrari, Lamborghini, Porsche sau Rolls Royce, Dacia prezinta patru modele
Ferrari, Lamborghini, Rolls Royce ori Porsche se intrec la Salonul Auto de la Paris, unde vor fi lansate peste 100 de modele noi, super-rapide, elegante sau ecologice. Pentru ca vanzarile au inceput din nou sa creasca, marile companii vor sa profite de situatie.
Printre bolizii cu preturi astromice, la Salon ii gasim si pe cei de la Dacia, care au venit cu doua versiuni noi ale modelelor marocane, si cu editii limitate pentru doua modele romanesti.
Intre modelele produse in Romania, Dacia a dus la Paris doua editii limitate. Prima pare sa fie dedicata pasionatilor de aviatie, pentru ca se numeste Duster Air, iar o emblema galbena care reprezinta un altimetru se gaseste pe caroserie, pe tapiteria scaunelor si pe volan.
Cealalta serie limitata este Sandero Black Touch, care mizeaza pe eleganta si sobrietate. Ambele modele sunt echipate cu jenti din aliaj, si dotari care de obicei se afla pe lista de opţionale: sistem de navigatie Media Nav sau cruise control.
Schimbari mai mari gasim la versiunile Stepway ale monovolumului Lodgy si minivanului Dokker. Cele doua modele crossover au scuturi din crom satinat, praguri si pasaje de roti de culoare neagra, proiectoare cromate si jante din aluminiu.
Tot cu o editie limitata au "parcat" la Paris si cei de la Rolls Royce. O editie foarte limitata, de numai 20 de exemplare Phantom Metropolitan, si toate sunt deja vandute la pretul de 450.000 de euro bucata.
Bentley a mizat pe viteza cu Bentley Mulsanne Speed, varianta mai rapida a unui model de lux deja existent pe piata, care ajunge la 305 km pe ora, si va costa 250.000 de euro.
Ferrari tenteaza publicul cu cea mai puternica decapotabila scoasa pe piata pana acum. Ferrari 458 Speciale A reuneste ce e mai bun in doua modele anterioare. Vor fi produse doar 499 de exemplare, la un pret de 260.000 de euro.
Lamborghini vine cu primul bolid hibrid din istoria sa, botezat Asterion, deocamdata la nivel de concept. Are trei motoare electrice si unul pe benzina care il duce la 320 de km pe ora.
Tot cu propulsie hibrida se lauda si noul Porshe Cayenne, ce dispune de o autonomie de 50 de kilometri in regim electric si costa peste 60 de mii de euro.
Pe acelasi subiect: