Renault trebuie sa renunte la unul dintre modelele Logan MCV, Dokker sau Lodgy ale Dacia
Renault trebuie sa opreasca productia unui model de familie al marcii Dacia, Logan MCV, Dokker sau Lodgy, a declarat un purtator de cuvant ai grupului, confirmand informatia publicata de Les Echos, potrivit Autonews Europe.
Motivul pentru care Renault va renunta la unul dintre modelele de familie ale marcii Dacia este ca acest segment al pietei auto se muta dinspre van-uri si break-uri catre SUV-uri si modele crossover, potrivit unui analist al Inovev, Jamel Taganza.
Morgan Stanley estimeaza ca Dacia are o marja operationala de 9%, similara cu cea a producatorilor de masini de lux, iar continuarea productiei unui model care inregistreaza vanzari slabe ar pune in pericol profitabilitatea marcii.
Dintre cele trei modele din segmentul minivan, doar Logan MCV a consemnat o crestere a vanzarilor, datorita versiunii imbunatatite prezentate in septembrie 2013.
Astfel, in Europa, vanzarile modelului Logan MCV, produs in Romania, au urcat in primele opt luni ale anului la 23.930 de unitati, mai mult decat dublul fata de aceeasi perioada din 2013. In schimb, vanzarile la nivel european ale modelului Lodgy au scazut, iar ale Dokker-ului au stagnat. Mai exact, vanzarile modelului Lodgy au coborat cu 44%, la 11.238 de unitati, in primele sase luni ale anului, intr-un segment care a inregistrat un declin de 9% in Europa, potrivit datelor JATO.
Dintre cele trei modele Dacia, Dokker a inregistrat cea mai consistenta cerere, volumul vanzarilor fiind constant, chiar si in conditiile in care segmentul de piata de care apartine a consemnat un declin de 41% in perioada 2011-2014, potrivit analistului companiei Inovev.
In primele opt luni ale acestui an, vanzarile Dacia in Europa au crescut cu 30% fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 250.769 de unitati, datorita cererii mari pentru modelele Sandero, Logan sedan si Duster, potrivit institutului de cercetare de piata JATO Dynamics.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS