Alianţa Renault-Nissan încheie un parteneriat cu Didi Chuxing, echivalentul chinez al Uber
Renault Captur
Alianţa Renault-Nissan a anunţat miercuri că a semnat un memorandum de înţelegere cu firma Didi Chuxing - echivalentul chinez al aplicaţiei de transport Uber - pentru a construi în China o reţea de transport de tip car-sharing ce vizează vehiculele electrice, transmite Bloomberg, preluat de Agerpres.
Pe piaţa chineză, Didi Chuxing controlează 87% din piaţa de servicii de transport de tip ride-hailing din China (comanda unei maşini prin intermediul unei aplicaţii). Compania este prezentă în peste 400 de oraşe chinezeşti şi susţine că are aproximativ 300 de milioane de utilizatori care zilnic efectuează peste 11 milioane de călătorii prin intermediul platformei sale.
Noul potenţial parteneriat vizează posibilitatea furnizării de baterii pentru vehiculele electrice din noul serviciu al Didi. De asemenea, alianţa vrea să exploreze oportunităţile de afaceri legate de noul serviciu al Didi ce implică vehicule electrice, au declarat surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul.
Ceilalţi parteneri ai reţelei sunt BAIC BJEV, BYD, Chang'an Automobile Group, Chery Automobile Group, Dongfeng Passenger Vehicle, First Auto Works, Geely Auto, Hawtai Motor, JAC Motors, KIA Motors şi Zotye Auto.
Renault şi Nissan au un parteneriat din 1999, în care Renault deţine 44,3% din acţiunile Nissan, în timp ce Nissan controlează un pachet de 15% din acţiunile Renault.
Cu 5,27 milioane de autoturisme şi utilitare vândute în prima jumătate a acestui an, Renault - Nissan este în prezent cel mai mare producător auto din lume, devansând Volkswagen şi Toyota.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS