Vesti bune: Durata calatoriei pe ruta Bucuresti-Constanta scade sub trei ore
CFR SA a finalizat lucrarile de modernizare a liniei de cale ferata Bucuresti-Constanta pe o distanta de 48,4 kilometri, astfel ca incepand de vineri durata de calatorie cu patru trenuri de tip rapid va fi mai scurta cu o ora fata de anul trecut, respectiv de 2 ore si 50 de minute.
Astfel, CFR SA a finalizat lucrarile pe firul doi al sectiunilor Branesti - Fundulea (12,2 km), Fundulea - Sarulesti (11,6 km), Dor Marunt - Dragos Voda (18,3 km) si Perisoru - Jegalia (6,3 km).
"O data cu finalizarea lucrarilor de reabilitare pe cele patru sectiuni de cale ferata, durata calatoriei a patru trenuri Rapide (R 983, R 985 Bucuresti Nord - Constanta si R 982, R 984 Constanta - Bucuresti Nord) va fi de aproximativ de 2 ore si 50 de minute, incepand din 17 iunie, cu o ora mai putin, comparativ cu luna iunie a anului trecut", se arata imtr-un comunicat al companiei.
In prezent, lucrarile de modernizare continua pe sectiunile Sarulesti-Lehliu-Dor Marunt si Dragos Voda-Ciulnita-Perisoru, unde circulatia trenurilor se va desfasura doar pe un singur fir.
Pe relatia Bucuresti-Constanta circula sapte trenuri tip rapid.
La finele lunii mai, ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a vizitat santierul de modernizare a liniei Bucuresti-Constanta si a fost nemultumit de stadiul lucrarilor pe tronsonul Fundulea-Fetesti.
"Rusine constructorilor! Atat va spun si in rest nu mai comentez. Este jenant ca sa stea secretarul general (al Ministerului Transporturilor, Gheorghe Dobre, n.r.) sa vada unde se poate gasi piatra sparta si apoi vine Astaldi si iti rade in nas ca «nu avem piatra si nu avem de unde sa aducem». Este vraiste si haos pe tronson", a spus ministrul.
Constructorul a afisat pe tabelul tehnic al lucrarii ca termen de finalizare data de 30 septembrie, insa Boagiu i-a cerut ca termenul sa fie 15 iulie.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS