Una dintre cele mai asteptate autostrazi din Romania aduna termene nerespectate chiar inainte de inceperea lucrarilor
Va suna cunoscut? Una dintre cele mai asteptate autostrazi din Romania, Comarnic-Brasov, aduna termene nerespectate chiar inainte de inceperea lucrarilor. Atunci cand a anuntat castigatorii, premierul promitea sa urce impreuna cu ministrul Transporturilor pe buldozer in aprilie, ca sa demareze constructia. Demonstratia se amana insa cu doua luni, anunta Victor Ponta, deoarece consortiul desemnat castigator nu a strans toti banii.
Premierul si-a reluat promisiunea a doua zi, cu termene clare. Socoteala de la Guvern nu s-a potrivit insa cu cea a bancilor invitate sa finanteze proiectul, iar Victor Ponta anunta acum un alt termen de semnare a contractului si inaugurare a santierului.
Deocamdata, doar institutiile financiare internationale, printre care si Banca Europeana pentru Investitii, anunta ca sustin ferm proiectul.
"BEI alaturi de alte institutii internatinoale va fi alaturi de consortiu, in momentul in care el sigur va fi determinat. Este un efort al unui pool de banci comerciale care, alaturi de institutiile financiare internationale, vor duce la finantarea completa", spune Mihai Tanasescu, vicepresedintele BEI.
La solicitarea Stirilor ProTV sa explice motivele intarzierilor, consortiul a anuntat sec: nu are niciun comentariu de facut.
CNADNR sustine ca lucrarile vor incepe dupa semnarea contractului de concesiune si finantare si ca nu este raspunzatoare de finantare. CNADNR este, insa, responsabila de finalizarea lucrarilor pe ultimul tronson de autostrada intre Bucuresti si soseaua de Centura a capitalei, tronson care ar face parte din autostrada Bucuresti-Ploiesti. Autoritatile promit ca bucata lipsa va fi data in exploatare anul acesta, dar astazi pe santier era liniste si pace.
Niciun muncitor pe santier in zona Popasului, o zona destul de importanta, cu acces pe autostrada unde, potrivit planurilor initiale, urma sa fie construit deja un pod destul de mare cu doua benzi pe sensul de mers. In 2013, au fost terminati doar 2 kilometri din acest segment de autostrada, iar restul de 4 trebuie finalizati in acest an. Daca ar face 10 metri pe zi, intr-un an ar trebui sa termine.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS