"Te bati" pentru locul de la fereastra in avion? Nimic mai periculos. Unde sa stai pentru a fi cat mai ferit in caz de accident
Potrivit unui studiu realizat recent, toti pasagerii opteaza pentru un loc la fereastra in aeronava. Nimic mai periculos, sustin americanii.
„Locul perfect” pentru care se da „marea bataie” in avion il reprezinta, aproape intotdeauna, cel de la fereastra.
Conform unei cercetari realizate de site-ul Skyscanner, peste 1.000 de calatori au sustinut ca prefera sa stea la geam in defavoarea locului din mijloc sau al celui de pe culoar.
Cel mai cautat loc este 6A, potrivit rezultatelor studiului, scrie Business Insider.
Cercetarea demonstreaza ca, in general, primele sase coloane de scaune sunt cele mai populare in randul preferintelor pasagerilor, datorita zgomotului scazut al motoarelor avionului, precum si accesului facil la mancare si bautura. Peste jumatate din cei chestionati au cazut de acord ca acestea sunt cele mai bune alegeri intr-o calatorie aeriana.
Cei de la business class, mai feriti cu 30%
62% dintre respondenti au afirmat ca prefera un loc cu numar impar, in timp doar 1% din acestia au adaugat ca prefera scaunul din mijloc in locul celui de la fereastra sau de pe culoar.
Cercetatorii sunt de parere ca aceia care stau pe locurile de la fereastra sunt supusi mai multor riscuri in caz de accident. Ba mai mult, acestia sunt primii care mor in urma unui impact cu solul, fiindu-le destul de dificila iesirea din aeronava din acea pozitie.
Iar riscurile cresc exponential pentru pasagerii mai corpolenti sau cei obezi, supusi de sase ori mai multor blocaje decat calatorii mai slabi. Unul dintre motivele frecvent evocate de psihologi il constituie faptul ca de cele mai multe ori pasagerii de la fereastra au trendinta de a adormi. In acest mod, in cazul unui eventual accident, ei se vor desmetici mai greu decat cei aflati pe culoar, de pilda.
Interesant este ca persoanele care calatoresc la business class sunt cu 30% mai putin expuse riscurilor, potrivit rezultatelor unui studiu realizat in cadrul Universitatii Leiden Medical Centre, din Olanda, citat de Daily Mail.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS