Tara in care se construiesc 11 kilometri de autostrada pe zi
Constructia de autostrazi depaseste orice imaginatie, cel putin pentru un roman, intr-o tara in care economia se dezvolta surprinzator de repede. In 2014, guvernul lor vrea sa ajunga la 20 km construiti intr-o singura zi.
Poate parea de domeniul stiintifico-fantasticului, daca e sa ne raportam la ce se intampla in Romania, unde in 2010 s-au finalizat putin peste 50 de kilometri pe an. La un calcul simplu asta ar insemna ca am reusit sa construim 130 de metri de autostrada pe zi.
In India, in schimb, guvernul a anuntat recent ca pana in 2014 vrea sa atinga viteza uimitoare de 20 de kilometri de autostrada finalizata pe zi. Asta pentru ca acum se contruiesc "doar" 11 kilometri pe zi.
Reteta indiana este urmatoarea: managementul de proiect este foarte bine facut pe ultimii doi ani si jumatate. Se stie exact ce trebuie construit, exista bani si licitatiile au fost foarte transparente. Nu exista contracte "secrete".
Declinul activitatii in alte sectoare de constructii, cum ar fi cel imobiliar, i-a facut pe constructori sa se indrepte si sa se specializeze pe constructia de drumuri, spun expertii.
Pana la finalul lunii martie 2012, India va anunta terminarea a 3750 de kilometri de autostrada inceputi in martie 2011, a declarat un oficial citat de Times of India.
Compania de autostrazi NHAI a mai anuntat ca numarul proiectelor atribuite intre 2010 si 2011 ar acoperi peste 5.000 de kilometri.
"Munca pe foarte multe dintre aceste santiere a inceput. De regula constructia este gata la doi ani dupa ce proiectul a fost atribuit prin licitatie," a declarat un oficial al NHAI.
Citeste si
Cum sunt produsi dolarii. Imagini din interiorul tiparnitei de bani a SUA GALERIE FOTO
"Croit pe masura ta". Afaceri profitabile din pantofi si haine realizate la comanda FOTO
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS