Italia inaugureaza o autostrada a carei contructie a inceput acum 54 de ani. Localnicii inca au indoieli ca este gata 100%
Autostrada
Cel mai indelungat proiect de lucrari publice din Italia, o autostrada care traverseaza regiunea Calabria din sudul Italiei, urmeaza sa fie inaugurata joi, la aproape 54 de ani de la debutul constructiei, informeaza DPA, preluata de Agerpres.
Data inaugurarii a fost fixata in urma cu 10 luni de fostul premier Matteo Renzi, care a subliniat ca respectarea acestui termen limita este o chestiune de mandrie nationala. Cu toate acestea, exista indoieli ca infrastructura este gata in proportie de 100%.
"Sper ca nu va fi doar un exercitiu de imagine", a declarat Michele Gigliotti, un avocat din orasul Catanzaro care foloseste in mod frecvent autostrada.
Agentia care gestioneaza reteaua de autostrazi din Italia, ANAS descrie autostrada cu o lungime de 443 de kilometri Salerno-Reggio Calabria drept o bijuterie a ingineriei, cuprinzand 190 de tuneluri si 480 de poduri, viaducte si pasaje care traverseaza un teren muntos.
Autostrada trebuia terminata in 1972 si a fost deschisa traficului in 1974, cu exceptia unei sectiuni de un kilometru afectat de o alunecare de teren care a ramas inchisa pana in 2014. Alte sectiuni au avut si ele nevoie de reparatii majore in ultimii ani.
Cotidianul local Corriere della Calabria a publicat un videoclip are arata mai multe restrictii de trafic pe o singura banda si restrictii de viteza, ceea ce sugereaza ca autostrada are nevoie in continuare de lucrari. O serie de sindicate sugereaza ca autostrada nu va fi finalizata in proportie de 100% inainte de 2018 insa un purtator de cuvant de la ANAS insista ca autostrada este gata iar lucrarile care sunt programate pentru lunile urmatoare sunt doar de mentenanta.
Calabria, regiunea din varful "cizmei", este cea mai saraca regiune din Italia.
Mai multe despre:
#Italia#autostrazi
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS