Romania sub semnul gropilor uriase! In Bucuresti astazi incepe marea asfaltare!
Dupa ce Banca Mondiala a anuntat ca tara noastra are cele mai proaste drumuri din Europa, dezghetul din aceste zile a scos noi cratere in strazi si sosele. E jale in Capitala, unde recensamantul gropilor arata ca absolut toate bulevardele sunt sparte, iar soferii traiesc un calvar pe drumurile europene, unde politia rutiera cere in disperare Companiei de Drumuri inchiderea lor pentru reparatii, pe motiv ca nu mai sunt practicabile!
Transee din metru in metru, asa se prezinta Capitala. Gropile se extind la gurile de canalizare, printre sinele de tramvai, sau pe strazile asfaltate asta toamna.
Edilii fac ce pot, adica recensamantul gropilor - in 100 de bulevarde mari, in intretinere la sase firme, toate, fara exceptie, au cel putin cate un crater. Drumarii au aflat ca orasul are in total cam trei kilometri patrati de sparturi ce trebuie remediate urgent.
Primarul Sorin Oprescu da asigurari ca "marea asfaltare" in Capitala incepe chiar din aceasta seara. "Se va incepe cu arterele unde gropile au un grad de pericol ridicat, care fac aproape imposibila circulatia. M-am asigurat ca se va lucra 24 de ore din 24, urmand ca arterele cu prima urgenta sa fie remediate in cateva zile", a spus Oprescu, citat de Mediafax.
Primarul general a dat ca exemplu de artere unde gropile fac aproape imposibila circulatia Bulevardul Iuliu Maniu, intersectia de la Razoare si Soseaua Antiaeriana.
Gropile au devenit o reala problema si pentru ca in zona lor, pe jos s-a format un strat urias de criblura. Toate aceste pietricele ajung tot sub rotile masinilor, si ajung sa le avarieze.
Parbrizele crapate, farurile ciobite, si vopseaua sarita, concureaza in topul pagubelor, cu distrugerile la suspensie.
Aceeasi situatie se intalneste si in Arges - la iesirile dinspre Pitesti spre Brasov si Ramnicu-Valcea, e brazda in asfalt. Sunt drumuri europene care ne fac de rusine.
"Demult nu mai prezinta siguranta pentru traficul rutier, demult politia rutiera facut nenumarate adrese catre cei abilitati pentru remedierea lor. Ni s-a comunicat raspuns ca nu sunt fonduri alocate", spune Dan Ungureanu.
Acesta este raspunsul oficial al Companiei Nationale de Drumuri, care anunta ca a cheltuit prea mult cu deszapezirea si n-au mai ramas bani pentru plombari.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS