Berceanu: am dat toti banii pe dezapezire, sa nu ne intrebati la vara de ce nu reparam gropile!
Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu ne anunta ca dupa Romania zapezilor dam in Romania gropilor: am dat toti banii pe deszapezire, sa nu ne intrebati la vara de ce nu reparam gropile. Ziarul Gandul scrie in editia de astazi ca seful de la Transporturi a anuntat ca bugetul pentru dezapezire alocat pentru acest an, a fost depasit de vreo patru ori din cauza zapezilor si a conditiilor din ultimele saptamani si ca pentru la primavara, am cam ramas fara bani de asfaltat.
Seful directiei de intretinere din cadrul Companiei de Drumuri, Florin Dascalu, da si orizontul de timp: "In aprilie vom ramane fara bani".
Anul acesta Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), in responsabilitatea careia se afla toate drumurile nationale si cele doua autostrazi, are alocate pentru intretinerea drumurilor, pentru tot anul, putin peste 110 milioane de euro, dintre care aproape 60 de milioane de euro reprezinta datorii pentru lucrarile de anul trecut. Practic, banii care vor mai ramane la bugetul de intretinere dupa plata deszapezirii vor trebui sa ajunga pentru reabilitarea retelei de drumuri nationale de peste 16.000 de km si a celor 260 de km de autostrada la care se adauga si tronsonul de 42 de km finalizati din Autostrada Bechtel. Cele doua autostrazi, A1 si A2, au fost inchise, partial sau total, in ultimele doua zile, explicatia oficiala fiind ca viscolul asaza la loc mult prea repede zapada pentru ca activitatea utilajelor de deszapezire sa fie concludenta.
Citeste mai multe in Gandul
Mai multe despre:
#drumuri#drumuri inzapezite#Ministerul Transporturilor si Infrastructurii#Radu Berceanu
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS