Proiect: Masinile vor fi ridicate numai ca masura exceptionala. Banii vor merge la bugetele locale, interzis la firme
Masinile ar putea fi ridicate numai cand obtureaza traficul, constituie obstacol pentru circulatie sau obtureaza accesul in institutiile publice. Toate sumele incasate in urma acestor actiuni ar urma sa devina venituri la bugetele locale, iar solicitarea lor de catre firme private va fi interzisa, potrivit unei initiative legislative.
Propunerea legislativa privind ridicarea si depozitarea vehiculelor stationate neregulamentar se afla, in prezent, in consultare publica la Senat.
Cei care au initiat acest proiect propun ca ridicarea si depozitarea vehiculelor in locuri special amenajate sa fie o masura exceptionala, luata numai daca masinile sunt parcate astfel incat sa constituie un obstacol pentru circulatie, sa obtureze traficul rutier sau accesul in institutiile publice.
Parcarea neregulamentara in alta situatie se va sanctiona numai cu amenda.
De asemenea, legea reglementeaza si modul in care vehiculelele stationate neregulamentar, potrivit Codului rutier, pot fi ridicate si depozitate de catre administratiile publice locale sau de catre administratorul drumului public, dupa caz.
Astfel, perioada maxima de depozitare ar urma sa fie de sase luni, dupa care proprietarul "va fi somat in scris despre valorificarea vehiculului".
"In cazul in care, desi parcat intr-un spatiu public amenajat, vehiculul stationeaza o perioada mai mare de sapte zile calendaristice, fara a fi miscat, acest spatiu se considera abuziv ocupat, vehiculul urmand a fi ridicat, transportat si depozitat", a se mai arata in proiectul de act normativ.
In initiativa se mai prevede ca sumele incasate ca urmare a ridicarii si depozitarii masinilor sa constituie venituri la bugetele locale si sa fie folosite pentru amenajarea locurilor de parcare si pentru achizitionarea de utilaje speciale pentru ridicarea si depozitarea vehiculelor parcate regulamentar, informeaza Mediafax.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS