Premiera pentru Romania: autostrada terminata cu 6 luni inainte de termen. Secretul constructorilor
Avem toate sansele sa vedem o minune unica pentru Romania: un tronson din segmentul Timisoara-Lugoj va fi terminat cu mai mult de o jumatate de an... in avans ! Pentru succes ai nevoie de o buna organizare si de suficienti muncitori, spun constructorii.
Incurajate de succes, autoritatile ne promit autostrada Nadlac-Sibiu va fi gata peste doi ani, iar intreagul coridor de la Arad la Constanta in 2016.
Muncitorii din imagine nu schimba bordurile in centrul Bucurestiului, ci finalizeaza spatiile de servicii de la primul lot al autostrazii Timisoara Lugoj. Acesta este primul tronson care va fi gata inainte de termenul oficial.
"Vom termina lucrarile la aceasta portiune de autostrada mai devreme cu circa 8 luni de zile. Noi lucram acum pe ultima suta de metri, la curatenie, imprejmuri, marcaje si se fac ultimele retusari”, spune Stefan Serbu, director de proiect autostrada Timisoara-Lugoj.
"In cursul lunii octombrie vom da rezultatul licitatiei - 4 tronsoane pe coridorul 4, Timisoara-Lujoj, lotul 2 si Lugoj-Deva, lotul 2, 3 si 4. Licitand aceste tronsoane vom avea autostrada de la Nadlac pana la Sibiu pana la sfarsitul lui 2014”, explica Mircea Pop, director CNADNR.
Care este secretul celor care au reusit pentru prima oara in Romania, sa termine in avans o bucata de autostrada? Au avut suficienti muncitori.
"Noi am avut de la inceputul activitatii pe acest santier o forta substantial marita pentru ca am dorit ca lucrarea aceasta sa nu se intinda in timp foarte mult", Stefan Serbu.
Autoritatile jura ca vom merge in curand pe autostrada de la Arad pana la Constanta. “Coridorul 4 va fi gata in 2016, la final. Daca ai bani se poate face foarte repede orice. Astea vor fi finantate, si inclusiv Sibiu-Pitesti, prin fonduri de la Uniunea Europeana", explica seful CNADNR.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS