Autostrada Bucuresti-Ploiesti rateaza termenele de finalizare chiar si dupa ce a fost data in folosinta
Data recent in folosinta, desi nu este gata, autostrada Bucuresti-Ploiesti a mai ratat un termen. Miercuri ar fi trebuit sa fie functionala prima iesire spre Snagov. Insa abia joi o vom putea folosi, promite Ministerul Transportului, iar celelalte peste 2 ani. Totusi, autostrada mai are cinci iesiri pentru situatii de urgenta. Toate inchise, insa, cu lacate cu cifru.
Muncitorii lucreaza in ritmul lor, adica foarte lent. Nu se grabesc nici dupa incidentul de marti, cand o masina a luat foc in mers, cu doar cativa kilometri inainte sa ajunga la Ploiesti. Interventia a fost ingreunata de lipsa iesirilor.
Dar iata ce promiteau in urma cu o saptamana reprezentantii Ministerului Transporturilor: "Nodul de la Snagov urmeaza sa se finalizeze miercuri."
Desi trebuia sa fie gata, asa cum au promis autoritatile, iesirea spre Snagov nu este inca terminata, muncitorii monteaza balustrada, iar pe panoul informativ este lipita o folie neagra. Miercuri, o noua promisiune.
"Nodul de la Snagov se termina in seara aceasta si maine dimineata va fi deschis traficul in intregime", a anuntat Mircea Pop, director CNADNR.
A doua iesire, de la Moara Vlasiei, va fi gata cand va fi dat in folosinta si tronsonul de autostrada dintre Bucuresti si centura, adica peste 2 ani. Dar culmea, autostrada mai are cateva "portite" de iesire.
Agentii deschid portile numai pentru ambulante sau pompieri. Asa ca cei care au vrut sa le foloseasca s-au lasat pagubasi. Pe autostrada Bucuresti-Ploiesti sunt cinci iesiri pentru echipajele de urgenta.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS