Ponta: Metroul de la Facultatea de Drept in Drumul Taberei costa cat autostrada de la Comarnic la Brasov
Constructia tronsonului de metrou Drumul Taberei-Eroilor a fost negociata din cauza "generozitatii" Guvernului Boc la 1,2 miliarde euro, suma echivalenta cu cea necesara constructiei autostrazii Comarnic-Brasov, a declarat premierul Victor Ponta.
"Am apreciat generozitatea Guvernului Boc, care a negociat foarte bine si nu ne costa decat 1,2 miliarde euro. Deci, de la Facultatea de Drept pana in Drumul Taberei ne costa cat Comarnic-Brasov. Asa sunt contractele, probabil cu toate eforturile noastre foarte mult n-o sa reducem. Ca sa stiti cat de bine este sa fii generos, sa semnezi cu 1,2 miliarde, sa afectezi in 2011 o suma de 12 milioane lei - atat a fost pus in buget de Guvernul Boc - si vine Guvernul asta care trebuie s-o plateasca. Dar lucrarea e importanta si trebuie s-o facem, imi pare rau ca o facem atat de scump", le-a spus Ponta ministrilor prezenti la sedinta de miercuri a Guvernului.
Luni, premierul a anuntat ca lucrarile de constructie a liniei de metrou Universitate-Drumul Taberei vor continua cu finantare asigurata din creditul BEI si din fonduri guvernamentale, lucrarile nefiind oprite in acest moment.
Cu o lungime totala de aproximativ sase kilometri, tronsonul de metrou va avea zece statii, la Raul Doamnei, Valea Argesului, Valea Ialomitei, Romancierilor, Parcul Drumul Taberei, Tudor Vladimirescu, Favorit, Orizont, Academia Militara, Eroilor, si va acoperi, in principal, un bazin cu un numar de peste 300.000 de locuitori din sectoarele 5 si 6 ale Capitalei.
Primele trenuri pe linia 5, de la Raul Doamnei si de la statia Valea Ialomitei, pana la Eroilor, ar trebui puse in functiune in cursul anului 2015.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS