Ponta ar fi vrut sa calatoreasca in Asia cu o cursa a operatorului national. Demetriade: “Tarom nu poate zbura la Beijing cu avioanele pe care le are”
Nicolae Demetriade
Tarom nu poate zbura la Beijing cu avioanele pe care le are in prezent, a declarat miercuri, intr-o conferinta de presa, directorul executiv al Tarom, Nicolae Demetriade, dupa ce premierul Victor Ponta a afirmat ca si-ar dori o cursa a operatorului national aerian catre China.
"Ne dorim cu totii sa zburam nu doar la Beijing, ci si la New York sau in alte orase. Dar trebuie sa vedem posibilitatile pe care le avem si analizam orice sansa. In acest moment nu putem sa zburam la Beijing cu avioanele pe care le avem. Nu avem un avion care sa poata asigura acest lucru", a afirmat Nicolae Demetriade, intrebat cum comenteaza declaratia lui Victor Ponta, potrivit Mediafax.
Aflat in vizita in China, premierul a afirmat ca daca Tarom va avea nevoie de sprijin din partea guvernului il va avea, pentru deschiderea unei linii aeriene catre Beijing. "Din pacate, in tot jurul Romaniei, pe unde au mai fost curse directe, acestea s-au inchis. Stiu ca cea de la Budapesta s-a inchis, Sofia nu exista, Belgrad...singurele care mai functioneaza sunt companiile nationale din Turcia si cea din Austria. Daca putem, in vreun fel, sa facem o asemenea legatura viabila si din punct de vedere economic, as face-o cu mare placere", a spus Ponta.
Potrivit Tarom, exista in schimb trei solicitari scrise ale unor companii din China care doresc sa opereze pe ruta Bucuresti. "Cat de mare poate sa fie frecventa unor curse Bucuresti-Beijing astfel incat sa fie avioanele pline si sa poata fi profitabile? Pentru ca daca sunt saptamanale, cu ramanerea echipajului acolo timp de o saptamana, costurile cresc atat de mult incat pana la urma un astfel de zbor poae deveni nerentabil", a afirmat Dan Pascariu, presedintele CA al Tarom.
Operatorul national a avut zboruri catre Beijing si New York, dar a renuntat la aceste destinatii in 2003.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS