Pont pentru doua milioane de romani care folosesc avionul: imbarcarea se poate face cu ajutorul telefonului mobil VIDEO
Facilitatea este oferita de trei dintre companiile mari care folosesc aeroportul Otopeni, insa va fi adoptata curand de absolut toti operatorii. Iar daca nu aveti bagaje, scapati de cozile enervante.
Ne-am obisnuit deja sa ne cumparam biletul pe internet. De la o vreme, si inregistrarea pentru zbor se face tot online. Ultima hartie de care nu scapasem era cartea de imbarcare pentru care trebuie sa stam la coada.
Biletul cumparat on-line ne permite deja sa facem check-in-ul pe site-ul companiei aeriene. Ca sa incurajeze clientii, operatorii ofera facilitati gratuite ca bagajul suplimentar sau alegerea locului in avion. Aici apare noutatea. Dupa check-in, nu mai trebuie sa tiparim cartea de imbarcare. Aceasta poate fi trimisa prin email sau cu o aplicatie mobila. Ne mai oprim la check-in doar ca sa lasam bagajul de cala.
Cu telefonul in mana, ajungeti la poarta de imbarcare. Scanati si de aici va indreptati spre avion. Fara stress, fara cozi, fara hartii. Desigur, sistemul nu este perfect. A descoperit pe pielea lui si Ilie Nastase.
Serviciul este deja disponibil pe site-urile British Airways, AirFrance si KLM. Este bun orice telefon care poate primi email sau pe care se pot instala aplicatii. Daca nu aveti un astfel de aparat va putea tipari tichetul de la un automat.
"In curand, toti pasagerii, indiferent de companie, vor putea folosi aceste automate, un fel de check-in cu autoservire", a declarat Valentin Iordache, purtator de cuvant Aeroportul Henri Coanda.
Deja oamenii au inceput sa foloseasca aceasta carte de imbarcare mobila, insa pe viitor proportia va creste. In timp ce noi castigam timp, companiile aeriene castiga bani, pe care ar trebui sa ii vedem in bilete mai ieftine.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS