Trenul-avion. N-are nevoie de sine si leviteaza la cativa cm de sol. VIDEO
Forta de frecare – iata principalul impediment cand vine vorba de viteza trenurilor. Si problema ramane atata vreme cat rotile trenurile se ating de sine. Trenurile de mare viteza ar fi trebuit sa rezolve situatia, dar sunt scumpe si nu au avut succes.
Japonezii au inventat, insa, un prototip de tren care elimina frecarea, pentru ca nu are nevoie de sine si este eficient, in lipsa tehnologiei sofisticate si costisitoare a maglevurilor, adica a trenurilor de mare viteza.
Modelul japonez zboara la propriu, la cativa centimetri de sol.
A fost numit Aero Train si prototipul lui a fost prezentat la Conferinta Internationala de Robotica si Automatica.
Trenul functioneaza pe principiul valabil in cazul avioanelor. Atunci cand aeronavele se pregatesc de aterizare coboara treptat spre altitudini mai mici, inclinand aripile intr-o parte si alta.
Daca ar fi sa ne imaginam un sir de masini legate de un avion care face operatiunea aceasta, atunci avem in fata ochilor imaginea Trenului Aero. Diferenta este ca trenul nu consuma atata energie.
Trenul are nevoie de un pilot sau de un computer care sa controleze sistemul si interesant este ca poate fi extrem de eficient primind energie doar de la turbine de vant sau panouri solare, in timp ce el inca circula.
Mai multe despre:
#Aero Train#trenul-avion
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS