Un zbor cu avionul privat mai ieftin decat o cursa comerciala. Cum se poate
Pentru cei care au crezut ca niciodata nu vor avea suficienti bani sa zboare cu un jet privat, operatorul aerian Social Flights vrea sa le demonstreze acestor clienti, care obisnuiesc sa cumpere bilete low-cost, ca pot calatori cu avioane particulare, la preturi promotionale, scrie Business Insider.
Pentru ca acest lucru sa fie posibil, Social Flights LLC a scos deja la vanzare locurile ramase neocupate din aeronavele private. Cat costa un asemenea bilet? In jur de 150 de dolari. Da, ai citit bine, insa oferta este valabila doar pentru o scurta perioada de timp. Si alti operatori aerieni se confrunta cu astfel de locuri ramase libere in aeronavele private, povestesc cei de la Social Flights, insa niciunul dintre ei nu a comercializat pana acum bilete promotionale pentru clientii de rand.
Operatorul aerian spune ca vrea sa revolutioneze experienta calatoriei cu avionul, oferindu-le si clientilor cu posibilitati financiare mai reduse, o alternativa la turismul aerian traditional, realizat de operatorii comerciali.
Social Flights incurajeaza, totodata, calatorii sa ia parte la proiectul "triburi de calatorie", un program american ce se bazeaza pe diverse retele sociale care conecteaza oamenii din diverse locuri ale lumii, in functie de datele de calatorie si de destinatiile dorite.
Social Flights LLC este un operator aerian de curse charter si un agregator de calatorii pentru zborurile private. Social Flights nu este o companie aeriana de sine statatoare şi nu detine propriile aeronave pe care sa le foloseasca pentru clientii privati. Operatorii aerieni care furnizeaza servicii pentru Social Flights trebuie sa respecte standardele stabilite de Administratia Federala a Aviatiei.
Citeste si:
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS