Planurile de dezvoltare ale Ryanair, întârziate cu doi ani, din cauza problemelor cu avioanele Boeing 737 MAX
Ryanair
Ryanair ar putea fi nevoită să amâne cu până la doi ani planurile pe termen lung de a transporta 200 de milioane de pasageri pe an, din cauza întârzierilor de livrare a avioanelor Boeing 737 MAX, a anunţat luni compania.
Ryanair, unul dintre cei mai mari clienţi ai Boeing pentru aeronavele 737 MAX, care sunt în prezent consemnate la sol la nivel mondial, cu un total de 210 de avioane comandate, speră să folosească primele 50 de astfel de aparate până în vara lui 2021, un an mai târziu decât era planificat. Alte 50 de aparate pe an ar trebui să devină operaţionale în flota Ryanair în următoarele trei veri.
Directorul general al Ryanair, Michael O’Leary, a sugerat însă că programul de livrări al Boeing ar putea fi întârziat cu doi ani, ceea ce înseamnă că operatorul aerian îşi va îndeplini ţinta pe termen lung de 200 de milioane de pasageri în 2026 în loc de 2024.
”În cel mai bun caz vom amâna planurile de a transporta 200 de milioane de pasageri pe an cu cel puţin 12 luni, posibil cu 24”, a spus O’Leary, potrivit News.ro.
Întrebat dacă există riscuri pentru planurile de a prelua 55 de avioane vara viitoare, directorul financiar Neil Sorahan a spus: ”Nu cred, dar am mai fost dezamăgiţi în trecut”.
Cei doi directori au făcut declaraţiile după publicarea rezultatelor financiare aferente celor trei luni încheiate în decembrie.
Boeing a anunţat în ianuarie că nu se aşteaptă ca avioanele MAC, consemnate la sol din martie anul trecut, în urma a două accidente fatale, cu 346 de morţi, să revină în serviciu înainte de jumătatea anului 2020.
Ryanair, care nu preia avioane noi în vârful de sezon din perioada iunie-august, a anunţat luni că nu se aşteaptă să primească primele avioane MAX înainte de septembrie sau octombrie 2020.
Compania va prelua maximum opt avioane pe lună, respectiv circa 50 de avioane pe an, a precizat O’Leary.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS