Pasarelele de pe DN1, construite degeaba. Pietonii traverseaza pe trecerea pentru persoane cu dizabilitati pentru ca “au rau de inaltime”
Vestitele pasarele pentru pietoni de pe DN1, montate pentru ca drumul sa nu mai fie aglomerat, au devenit inutile la Busteni. Acolo, miercuri noapte a fost amenajata o trecere de pietoni pentru persoane cu dizabilitati, pe care o folosesc toti trecatorii, iar cozile de masini s-au format iarasi.
Grabiti, neatenti sau pur si simplu ignoranti, pietonii din Busteni traverseaza aproape toti pe la cea mai noua trecere amenajata special pentru persoane cu dizabilitati.
Intrebati de ce nu folosesc pasarela menita sa fluidizeze traficul, ridica din umeri. Intre timp, cozile de masini se formeaza si pe kilometri intregi.
"Eu am rau de inaltime, nu pot sa urc pe pasajul ala facut acolo, abia merg, ce-mi trebuia? Sa cad pe scarile alea?", se scuza o femeie.
Conform indicatorului, pe "zebra" ar trebui sa treaca numai pietonii in scaun cu rotile, mamele cu copii in carucior sau cei care au probleme serioase de vedere. Printre trecatori grabiti, cu greu isi fac loc cei care ar trebui sa aiba de fapt prioritate.
Daca joi pietonii au fost doar avertizati verbal si indrumati catre pasarele, politistii spun ca in curand au de gand sa-i amendeze pe toti cei care incalca regula.
Autoritatile anunta ca vor amenaja o trecere asemanatoare si in celalalt colt al statiunii.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS