400.000 euro, cu dedicatie. Lucrarile la pasarelele de pe DN1 a inceput inainte de semnarea contractului cu constructorul
Cele patru pasarele construite pe DN 1 in Busteni, Azuga si Comarnic ar fi trebuit sa fie gata astazi si date deja in functiune pietonilor. Lucrarile au intarziat insa, asa ca si in minivacanta de Sf. Maria in aceste localitati s-au format coloane de masini pe kilometri intregi.
O ancheta realizata de jurnalistii de la gandul.info a scos la iveala si faptul ca pasarelele au fost construite fara ca CNADNR sa fi incheiat vreun contract cu firma constrctoare. Hartiile au fost facute in graba, de pe-o zi pe alta, dupa ce lucrarile incepusera.
Cele 4 pasarele pietonale din localitatile Busteni, Azuga si Comarnic ar fi trebuit date in functiune astazi. Termenul a fost insa depasit, asa ca miile de masini care se inghesuie zilele acestea pe drumul de pe Valea Prahovei vor merge din nou in coloana, iar soferii vor petrece ore in trafic.
Lucrarile la aceste pasarele ar fi inceput pe 6 august, dupa ce autortiatile locale au anuntat ca vor sa fluidizeze traficul in zona. Jurnalistii de la gandul.info au aflat un fapt surpinzator. Aceste pasarele, care au costat 400 de mii de euro, au fost construite inainte sa fi fost semnat vreun contract cu constructorul.
Mai exact, abia pe 6 august, cand ar fi inceput constructia, Directia Regionala Bucuresti, din cadrul CNADNR, ar fi trimis invitatiile pentru procedura de achizitie.
In 24 de ore, au fost contractate firmele care, paradoxal, incepusera deja lucrarile. Iar banii, cei 400 de mii de euro, fusesera virati. Directorul uneia dintre firmele care a construit pasarelele nu a putut spune nici el daca a semnat vreun contract.
Cel care a semnat documentele achizitiei sustine insa ca aceste contracte sunt abia in faza de negociere.
Informat despre aceasta situatie de jurnalistii de la gandul.info, ministrul marilor proiecte, Dan Sova, s-a aratat neinteresat.
Intre timp soferii au stat incontinuare in coloana din cauza pietonilor care trebuiau si ei sa traversese DN-ul. Totusi, este posibil, ca in acest weekend pasarelele sa fie inaugurate.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS