Pasajul Basarab se apropie de finalizare!Vezi cum arata!
Daca iarna va fi blanda, oficialii spera ca pe 1 martie, bucurestenii sa poata trece peste cel mai lat pod din Europa.
Lucrarile sunt finalizate in proportie de 95%! Dupa ce s-au confruntat cu numeroase intarzieri din cauza exproprierilor, a costurilor crescute pe motiv ca planurile din birou nu s-au potrivit cu cele din teren si a refinantarilor, acum, spun autoritatile, mai avem doar cateva luni pana va circula prima masina pe pod.
Daca initial investitia era calculata la 60 de milioane de euro, ulterior costurile s-au dublat.
Partea buna a acestui pod este ca va face mai usoara traversarea Bucurestiului spre vest, iar partea proasta este cea semnalata de locuitorii din zona: mult zgomot si multa poluare intr-un cartier si asa mult prea aglomerat.
Proiectul a fost adus in discutie pe vremea cand primar general era Traian Basescu, a fost aprobat cand in locul lui a venit Adriean Videanu si va fi dat in folosinta de Sorin Oprescu. In lunile urmatoare, muncitorii vor amenaja statia de tramvai supraterana si cele patru lifturi care ii vor transporta pe calatori.
Pe mijlocul Pasajului Basarab vor fi montate sinele de tramvai, iar pe margine vor circula masinile. Podul are 42 de metri si stabileste astfel un record! Este cel mai lat pod de acest tip din Europa. Adica, in total, sase benzi care se sprijina pe doi piloni de 80 de metri inaltime. Constructia le-a dat de furca inginerilor romani, spanioli si italieni, dar acum este aproape finalizata.
Autoritatile spera sa termine lucrarile la inceputul anului viitor si atunci bucurestenii sa poata ajunge din Piata Victoriei si pana in Drumul Taberei intr-un sfert de ora.
Lucrarile la Pasajul Basarab au fost oprite pe rand de exproprieri blocate in instanta, apoi finalizate. De asemenea, retelele subterane ale orasului in dreptul lucrarilor au incurcat planurile constructorilor, dubland costurile investitiei la 120 milioane de euro.
Pasajul va avea la finalizare aproape doi kilometri si va lega Piata Victoriei prin Bulevardul Nicolae Titulescu peste liniile Garii de Nord de zona Grozavesti, cu acces catre Cotroceni.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS