N-ai ajuns la inaugurare? Vezi cum arata Pasajul Basarab din Capitala GALERIE FOTO si VIDEO
Dupa cinci ani de lucrari, in care circulatia in zona Grozavesti-Basarab a fost data peste cap complet, pasajul suprateran din apropierea Garii de Nord a fost dat in folosinta. Si daca pe parcursul zilei de sambata pe pod au putut circula doar pietonii, curiosi sa vada in detaliu noua constructie, incepand de duminica, de la ora 6.00, pe pasaj circula si masini si tramvaie.
Desi autoritatile locale au inceput sa vorbeasca despre un pasaj suprateran care sa decongestioneze circulatia in zona Grozavesti-Basarab-Gara de Nord in urma cu 11 ani, lucrarile au demarat abia in urma cu cinci ani, in mandatul primarului PDL-ist Adriean Videanu.

Pasajul Basarab realizeaza legatura rutiera si de tramvai intre Bulevardul Nicolae Titulescu - Soseaua Orhideelor - Podul Grozavesti -Bulevardul Vasile Milea (pentru circulatia tramvaielor), respectiv Soseaua Grozavesti.

Viaductul principal al pasajului are o lungime totala de 1.450 de metri - din care 117 metri Podul pe Arce peste raul Dambovita, respectiv 340 de metri Podul Hobanat peste zona Garii de Nord, cu bretele de acces la pasaj de 1.126 metri lungime si rampe de acces de 1.250 m.
-pasajul de la Bucuresti este unicat in Europa prin faptul ca este cel mai lat pasaj suprateran, care are petru benzi de circulatie, doua linii de tramvai si statie pe pod.
-constructia pasajului a costat 240 de milioane de euro, dublu fata de suma stabilita initial.
-podul suporta sa fie traversat simultan de 1.000 de masini, plus catreva zeci de tramvaie.
-pasajul este luminat noaptea de peste 54.000 de leduri.

Sursa foto: Mediafax
Sursa video: YouTube
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS