Pasajul Basarab, proba de stres. Cum se comporta la trafic intens VIDEO
Pasajul Basarab a trecut luni prin proba de stres. Uriasa constructie din Bucuresti a fost incarcata cu sute de tone, pentru ca inginerii sa vada cum se comporta la trafic intens.
Pentru pasajul Basarab, inginerii au construit un scenariu extrem. L-au incarcat atenti cu greutatea maxima pe care ar trebui sa o suporte in caz de aglomeratie. Este vorba despre echivalentul a sute de automobile care ar intinde la maximum cablurile si ar forta stalpii. Este doar prima zi de test dintr-o serie de trei, pentru ca apoi inginerii sa-si dea acceptul.
Situatia gandita luni e una impinsa la extrem, tocmai ca expertii sa afle daca podul poate suporta greutati iesite din comun. Lucrarea este la final si va fi deschisa traficului in iunie.
Chiar daca mai sunt cateva zile pana la inaugurare, pasajul e pregatit sa-i primeasca pe soferi. Pe soseaua goala in mai putin de doua minute se ajunge din Bulevardul Titulescu pana in Cotroceni.
Desi pentru soferi podul va parea complet nemiscat, el este construit sa fie elastic: se va inclina in conditii de incarcare extrema. Sunt doar cativa centimetri, vitali in caz de cutremur. Specialistii spun ca podul rezista la un seism de 8 grade si chiar mai mult.
Podul Basarab este cel mai lat pod din Europa, are o lungime de aproape doi kilometri, iar pe el sunt proiectate patru benzi de circulatie si doua linii de tramvai. Pasajul Basarab traverseaza cea mai aglomerata zona a Capitalei si leaga cartierele Drumul Taberei si Militari de centru.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS