Parcarea de avioane. Singurul aeroport din Europa ale cărui afaceri au explodat în pandemie, după ce companiile și-au garat aici avioanele
Air France, avion, aeroport
Zeci de avioane de pasageri aparţinând companiilor aeriene europene stau aliniate în şiruri pe aeroportul Teruel din estul Spaniei, care în ultimele luni a devenit o uriaşă parcare de avioane, transmite Reuters.
Aeroportul Teruel este specializat în depozitarea şi mentenanţa avioanelor, însă afacerile sale au explodat după ce pandemia de coronavirus a obligat companiile aeriene europene să blocheze la sol flotele timp de mai multe săptămâni. Iar pentru multe dintre ele nu se întrevede o schimbare prea curând.
"Clima din Teruel este una semi deşertică, cu peste 250 de zile însorite pe an. În plus, traficul aerian nu este congestionat, ceea ce îl face ideal pentru depozitarea şi mentenanţa avioanelor", spune Alejandro Ibrahim, managerul aeroportului din Teruel. Acesta a adăugat că aeroportul deţinut de autorităţile locale nu şi-a majorat tarifele de la debutul crizei coronavirus.
În prezent, acest aeroport găzduieşte 95 de avioane de pasageri, inclusiv opt din cele mai mari avioane de pasageri, modelul Airbus A380, care poartă însemnele unor mari companii aeriene, precum British Airways, Lufthansa şi Air France. În plus, numărul avioanelor care ajung aici în fiecare săptămână s-a dublat de la începutul pandemiei globale, potrivit Agerpres.
Industria aeronautică mondială se luptă să supravieţuiască în condiţiile în care majoritatea avioanelor sunt blocate la sol începând din luna martie, ca urmare a restricţiilor introduse pentru a ţine sub control răspândirea coronavirusului. O serie de companii aeriene europene, inclusiv Lufthansa şi Air France-KLM, au solicitat sprijinul statului.
Oprirea bruscă a călătoriilor cu avionul a creat probleme pentru companiile aeriene care caută spaţii unde să îşi depoziteze avioanele. În Europa, unele companii au blocat la sol întreaga flotă şi au fost nevoite să depoziteze avioanele în aeroporturi, inclusiv pe pistele care acum nu mai sunt folosite.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS