Oprescu are 3 variante pentru autostrada suspendata. Una ar putea trece pe sub Herastrau. VEZI HARTA
Inelul median din zona de nord a Capitalei ar putea trece pe sub parcul Herastrau, sub forma unui tunel lung de doi kilometri, restul acestuia, adica inca 14 kilometri, fiind o sosea suspendata. Aceasta este varianta cea mai spectaculoasa proiectata de arhitecti. In aceasta saptamana, primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu va trebui sa aleaga una din cele trei variante ale arhitectilor sau o combinatie intre acestea, scrie Gandul.
Autostrada ar putea fi realizata numai la sol, la sol si in subteran sau in subteran pe o portiune de doi kilometri, restul traseului fiind suspendat. Varianta cea mai simpla, cu tot traseul la sol, costa 500 de milioane de euro, iar cea mai scumpa, cu tunel de doi kilometri si restul constructiei suspendate, 1,4 miliarde de euro.
Varianta 1 prevede constructia intregului inel median pentru zona de nord a Capitalei la nivelul solului, ocolirea parcului Herstrau si constructia de pasaje supraterane in principalele intersectii. Realizarea acestei variante costa 500 de milioane de euro.
Varianta 2 prevede trecerea soselei pe sub parcul Herstrau si DN1. In subterana se va intra din zona Aerogarii si se va iesi in spatele Casei Presei, aproape de strada Tipografilor.
Varianta 3 prevede constructia unei autostrazi suspendate si traversarea parcului Herstrau printr-un tunel subteran lung de doi kilometri. Acesta varianta va costa municipalitatea 1,4 miliarde de euro.

Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS