Autostrada ar putea fi realizata numai la sol, la sol si in subteran sau in subteran pe o portiune de doi kilometri, restul traseului fiind suspendat. Varianta cea mai simpla, cu tot traseul la sol, costa 500 de milioane de euro, iar cea mai scumpa, cu tunel de doi kilometri si restul constructiei suspendate, 1,4 miliarde de euro.

Varianta 1 prevede constructia intregului inel median pentru zona de nord a Capitalei la nivelul solului, ocolirea parcului Herstrau si constructia de pasaje supraterane in principalele intersectii. Realizarea acestei variante costa 500 de milioane de euro.

Varianta 2 prevede trecerea soselei pe sub parcul Herstrau si DN1. In subterana se va intra din zona Aerogarii si se va iesi in spatele Casei Presei, aproape de strada Tipografilor.

Varianta 3 prevede constructia unei autostrazi suspendate si traversarea parcului Herstrau printr-un tunel subteran lung de doi kilometri. Acesta varianta va costa municipalitatea 1,4 miliarde de euro.

Citeste continuarea pe www.gandul.info!