Operatorul olandez KLM va oferi clienților din întreaga lume informații despre zboruri prin intermediul WhatsApp
KLM WhatsApp
KLM oferă clienţilor săi informaţii despre confirmarea rezervării, notificari de check-in, îmbarcare, actualizarea statusului de zbor şi răspunde la întrebări în 10 limbi diferite direct pe WhatsApp, prin intermediul aplicaţiei oficiale WhatsApp Business, în cadrul unui program pilot, a anunțat compania.
Aplicaţia a fost pusă în funcţiune în câteva ţări deja, iar serviciul va deveni disponibil pe scară largă în următoarele săptămâni.
Prin contul de WhatsApp vor putea fi oferite informaţii despre zboruri. Clienţii pot, de asemenea, să contacteze direct agenţii KLM, 24/7, prin intermediul aplicaţiei. Serviciul este disponibil clienţilor care rezervă bilete sau se conectează prin KLM.com şi aleg opţiunea de a primi informaţii prin intermediul WhatsApp.
Mesajele sunt sigure, astfel încât acestea pot fi citite numai de către client şi de KLM. Clienţii pot recunoaşte cu uşurinţă conturile verificate, utilizând aplicaţia oficială WhatsApp Business. Aceştia vor vedea o insignă de forma unei bife, de culoare verde lângă numele de contact KLM din WhatsApp.
KLM are peste 25 de milioane de fani şi urmăritori pe diverse platforme sociale. Prin aceste canale, KLM primeşte peste 100.000 de menţiuni în fiecare săptămână, dintre care 15.000 sunt întrebări sau remarci. Acestora le răspund personal mai mult de 250 de agenţi.
Pe WhatsApp, Facebook, Messenger, Twitter, LinkedIn, WeChat şi KakaoTalk, KLM oferă răspunsuri clienţilor săi 24/7 in 9 limbi diferite: olandeză, engleză, germană, spaniolă, portugheză, franceză, chineză, japoneză şi coreană. În timpul orelor de program, KLM oferă de asemenea servicii în limba italiană.
KLM a fost prima companie aeriană din lume care a oferit clienţilor săi opţiunea de a primi documente de zbor şi actualizări prin Messenger, Twitter şi WeChat.
Compania KLM a fost fondată în anul 1919, fiind astfel cea mai veche linie aeriană care şi-a păstrat numele original. În 2004, Air France şi KLM au format alianţa Air France KLM.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS