O noua centura va rasari la 10 kilometri de actuala sosea ocolitoare, in sudul Capitalei VIDEO
Ministerul Transporturilor vrea sa construiasca drumul in parteneriat public-privat, ceea ce inseamna ca soferii vor circula pe acolo doar cu taxa. Si tot oficialii ne anunta ca autostrazile spre mare si spre munte, promise anul acesta, vor fi gata cu o luna intarziere din cauza nametilor. Macar sa fie doar o luna si nu mai mult.
Sudul Bucurestiului, centura Capitalei, un loc pe care ar trebui sa-l evitati daca nu vreti sa va pierdeti timpul in cozi uriase pe zeci de kilometri. Pentru a fluidiza traficul, Ministerul Transporturilor s-a gandit sa atraga firme private care ar putea construi o autostrada privata in jurul Bucurestiului.
Primul drum cu taxa din Romania se va intersecta cu Autostrada Bucuresti-Pitesti, iar soferii care vor dori sa ocoleasca prin partea de sud orasul, vor trebui sa plateasca chiar de la intrare unde vor fi instalate cateva taxatoare.
Ministerul Transporturilor pune la dispozitie terenul, iar constructorul vine cu banii. Anuntul cu privire la licitatia pentru jumatate din noua centura va fi facut la inceputul lunii martie, iar in noiembrie se va semna contractul. In total, noul drum, paralel cu centura, va avea 48 de kilometri si trebuie terminat in trei ani.
"Pot sa va spun ca va fi o taxa, nu pot sa va spun care este cuantumul ei, pentru ca acesta ar reiesi din ofertele pe care le primim. Iar pe centura de sud, la nivelul actual, vom ataca punctele cele mai dificile, adica intrarile in Bucuresti care se stie ca sunt congestionate", explica Alexandru Nazare, noul ministru al Transporturilor.
Una peste alta, autostrazile asteptate de sute de mii de soferi, care urmeaza sa fie date in exploatare in acest an, mai intarzie din cauza ninsorilor din aceasta iarna. De pilda, Autostrada Bucuresti-Ploiesti ar fi trebuit sa fie terminata in aprilie, insa va fi gata pe 15 mai.
In sfarsit vom putea ajunge pana la mare incepand cu 30 iunie. Din pacate, insa, in zona Medgidia-Cernavoda vom circula cu viteza redusa, pe un singur fir.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS