Ne batem joc si de putinele autostrazi pe care le avem. Lasate neterminate, tronsoane intregi au cazut prada hotilor de fier vechi
Avem putine autostrazi in Romania, dar si de ele ne batem joc. Primul tronson al autostrazii Lugoj-Deva este gata, insa nu poate fi dat in folosinta in lipsa cailor de acces. Asta nu ii impiedica pe hoti sa fure nestingheriti portiuni intregi din gardul de protectie.
Chiar muncitorii care lucreaza la autostrada recunosc ca nici macar agentii de paza nu reusesc sa opreasca furturile. Insa, din birourile Companiei de Drumuri, lucrurile se vad cu totul altfel, in comparatie cu situatia de la fata locului.
Bucata de autostrada masoara aproape 30 de kilometri. Constructorul, o firma italiana, a terminat lucrarile, insa, din pacate, soseaua nu poate fi folosita.
In lipsa unor cai de acces, singurii care circula pe aici sunt muncitorii si angajatii de la firma de paza. Si hotii, desigur, care au inceput sa fure tot ce le cade in mana, de parca ar fi la un concurs de viteza si indemanare.
Portiunea de autostrada care a fost deja finalizata ar trebui sa faca parte din lotul 2 al autostrazii Timisoara-Lugoj. Acum insa face legatura intre materialele furate de pe ea si localitatile vecine.
Valoarea contractului pentru autostrada Lugoj-Deva este de peste 681 de milioane de lei. Peste trei sferturi din bani provin din fonduri europene. Conducerea Companiei Nationale de Drumuri a declarat pentru stirile PRO TV ca: “Stadiul fizic al Autostrazii este de 98,56%. Dupa finalizarea lucrarilor, traficul rutier va putea fi deschis. In ceea ce priveste furtul de materiale de constructie, precizam ca pana la aceasta data CNADNR nu a primit sesizari referitoare la acest fapt.”
Mai multe despre:
#autostrazi#CNADNR
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS