Ministrul Transporturilor, nemultumit de bugetul ministerului: “Infrastructura are nevoie de investitii mari”
Ramona Manescu, ministrul Transporturilor
Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu a declarat, vineri, ca nu este multumita de bugetul ministerului pe care il conduce si ca, daca s-ar aduna bugetele tuturor ministerelor, tot nu s-ar acoperi nevoia pe care o are infrastructura din Romania.
Ramona Manescu a precizat, dupa audierile din comisiile reunite de industrii si servicii din Parlament, ca infrastructura din Romania are nevoie de investitii foarte mari, in conditiile in care acestea nu au fost facute la timp si constant.
"Ne aflam in momentul in care, daca am aduna bugetele tuturor ministerelor, tot nu am acoperi nevoia pe care infrastructura din Romania o are, de dezvoltare. Nu am cum sa fiu multumita, din punctul acesta de vedere, cu bugetul", a spus ea.
Ramona Manescu a precizat ca este multumita ca acele proiecte care se afla in derulare, pe fonduri europene, si cu contributia de la bugetul de stat, sunt deja prevazute si exista alocari pentru ca aceste proiecte sa continue.
Ea a mai aratat ca exista si perspectiva alocarii bugetare pentru perioada de programare 2014-2020, care ofera un plus de finantare pentru proiectele noi, precum fondurile de coeziune.
Ramona Manescu a mai declarat ca s-a reusit dublarea subventiilor pentru pensionari, elevi, studenti, categoriile defavorizate si cele cu dizabilitati.
Ministrul Transporturilor a mai declarat ca, pentru anul viitor, asa cum s-a construit bugetul si cum s-a convenit cu FMI, companiile din subordine nu au voie sa mai faca arierate, iar cele pe care le au in prezent trebuie platite, bugetul acoperind acest lucru.
"Sper ca si managementul privat al companiilor sa vina cu solutii realizabile, concrete, prin care sa se intample acest lucru", a mai spus Manescu.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS