Japonia face primele teste cu calatori pentru cel mai rapid tren din lume, care va atinge 500 km/ora. Cererea, de 1.500 de ori mai mare decat numarul biletelor puse in vanzare
Maglev
Central Japan Railway, care construieste o linie feroviara de mare viteza maglev, a primit un numar coplesitor de cereri pentru o plimbare cu cel mai rapid tren din lume, in calatoriile-test pe care compania le face inainte de lansarea oficiala din 2027, scrie Bloomberg.
In jur de 150.000 de cereri au fost primite pentru cele 100 de bilete pentru calatoriile care vor avea loc in noiembrie si decembrie.
Este pentru prima data cand pe cei 43 de kilometri de linie construiti deja vor circula trenuri cu pasageri, a declarat Daisuke Fujita, purtatorul de cuvant al Central Japan Railway Co.
JR Central, care opereaza cea mai aglomerata retea feroviara din lume, contruieste o linie maglev care va lega Tokyo de Nagoya si pe care trenurile vor circula cu o viteza de 500 km/ora.
Compania va cheltui pentru acest proiect 5,1 trilioane de yeni (48 miliarde de dolari), fonduri proprii provenind din veniturile record castigate, dupa ce a obtinut un profit operational mai mare ca cel al Apple.
Linia de mare viteza de tip maglev va reduce cu mai mult de jumatate timpul de parcurgere al distantei dintre Tokyo si Nagoya, al treilea cel mai mare oras al Japoniei. Trenul urmeaza sa strabata drumul de 286 de kilometri in 40 de minute, incepand din 2027, cand linia va fi pusa in functiune.
Linia, care foloseste puterea magnetica pentru a impinge trenurile care vor levita deasupra ei, va face posibila atingerea unei viteze de 500 km/ora, de la 286, in prezent.
JR Central a inceput sa testeze tronsonul de linie care este finalizat in prezent, urmand ca patru zile in noiembrie si patru zile in decembrie sa puna trenurile in miscare cu pasageri in ele.
Compania a pus in vanzare 50 de bilete de cate doua persoane, la pretul de 41 de dolari, pentru fiecare din cele trei curse care vor fi efectuate in zilele alese. Testele se vor efectua pe tronsonul de linie finalizat in vestul orasului Tokyo.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS