Record de viteza pe o linie ferata din Romania. Primele trenuri care ating 160 km/ora au intrat in circulatie
Cosmarul drumului cu trenul pana la mare, a fost spulberat vineri. In Romania a fost stabilit un record national de viteza pe calea ferata: 160 de kilometri pe ora, pe tronsonul Bucuresti- Constanta. In sfarsit, avem 4 trenuri care vor parcurge distanta pana la mare in doar doua ore.
Daca francezii stabileau un record de viteza cu 7 ani in urma, astazi a venit si randul nostru, ce-i drept la scara mica.
Si Romania are, incepand de vineri, 4 trenuri de viteza care circula deocamdata doar in sezonului estival si numai pe ruta Bucuresti Nord - Constanta. CFR promite calatorilor cu aceasta ocazie ca ii va duce la mare in doar doua ore.
Noua garnitura are 6 vagoane si este remorcata de cea mai performanta locomotiva din parcul CFR. Este comandata electronic. Folosind o aplicatie GPS instalata pe telefonul mobil putem afla cu ce viteza ruleaza trenul: 158 km/h - este intradevar o premiera pentru un tren romanesc de calatori.
Una peste alta, trenul de calatori s-a remarcat astazi prin ceva neobisnuit... Punctualitate. Trenul a ajuns in gara din Constanta chiar mai devreme cu 5 minute. Vestea proasta este ca tronsonul Bucuresti - Constanta este singurul din tara testat la asemenea viteze.
Noile trenuri nu opresc pe traseu in statii si fac doua curse pe zi din Bucuresti spre Constanta si retur. Pretul unui bilet ramane acelasi ca la trenurile Interregio: 92 de lei la clasa I, respectiv 62 de lei, la clasa a II-a.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS