Gerul, mana cereasca pentru operatorii de zboruri interne. Curse pline, aeronave suplimentate VIDEO
Intr-o Romanie cu trenuri pierdute prin nameti si drumuri inchise, avionul a devenit cel mai sigur, mijloc de transport. Cele doua saptamini de vreme rea au fost mana cereasca pentru operatorii de zboruri interne. Toate cursele au fost pline, iar pe unele rute au circulat mai multe aeronave ca de obicei.
De teama ca vor ramane inzapeziti sau pur si simplu pentru ca nu au avut alta cale, mii de oameni au fost nevoiti in aceste zile sa plateasca sume importante pe biletele de avion.
De pilda, cine a avut treaba la Constanta a dat 150 de euro pentru o singura calatorie. ''Nu e nimic care sa pericliteze siguranta zborului. Vantul, in ciuda intensitatii mari, a avut o directie favorabila pentru aviatie, adica a fost pe directia pistei'', explica Alexandru Ciopraga, pilot-comandant.
Pentru ca se grabeau, dar si datorita posibilitatilor, acesti calatori din Iasi au venit in Capitala tot cu o cursa aeriana. "Veneam cu masina noastra, dar sunt drumurile blocate si am venit cu avionul'', spune barbatul.
Reprezentantii companiilor care efectueaza zboruri interne confirma ca au avut incasari bune si ca aeronavele zboara pline ceea ce nu se intimpla mereu. "Sunt in conbtinuare foarte multi pasageri pe listele de asteptare si foarte multi care au urgente mediale'', afirma Paula Calarasu, purtatorul de cuvant al companiei Tarom.
Tot pe aceasta cale au fost rezolvate si urgentele privind transportul de alimente, medicamente dar si alte bunuri catre zonele sinistrate. "A operat un Airbus 318. Au fost inclusiv aproape doua tone la transportul cargo'', sustine si Bogdan Donciu, consilier in Ministerul Transporturilor.
Cursele suplimentare vor ramane in orarul de zbor atat cat va exista cerere.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS